وبلاگ

خرید کابینت ام دی اف در تهران

خرید کابینت ام دی اف در تهران

خرید کابینت ام دی اف در تهران : هر چه دکوراسیون آشپزخانه زیباتر باشد، بیشتر بر ظاهر کلی خانه تاثیر می گذارد. آشپزخانه پرکاربردترین قسمت خانه است و خرید آن دقت زیادی می طلبد. برای خرید کابینت ام دی اف دیواری در تهران می توانید با توجه به بودجه و فضای موجود طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. امروزه خرید و فروش کابینت در تهران توسط شرکت های زیادی انجام می شود که هر کدام توانایی فروش کابینت آشپزخانه را دارند.

اگر قصد خرید کابینت ام دی اف در تهران را دارید توصیه می کنم با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید مناسب ترین طرح و سبک کابینت را برای آشپزخانه خود بیابید. اگر اطلاعات کافی در مورد انواع کابینت دارید، می توانید با دانش بیشتر و هزینه کمتر کابینت مورد نظر خود را خریداری کنید.

شاید بپرسید بهترین مکان برای خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه کجاست؟ در واقع امروزه طراحی داخلی منزل به عنوان یک صنعت و حرفه تخصصی به حساب می آید. شرکت های معروف و با سابقه ای جایگزین نجارهای سنتی و قدیمی شدند تا هم سبک طرح ها و هم مشتریان از شرایط ویژه ای مانند گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

خرید کابینت ام دی اف از بورس کابینت در تهران

تبادلات کابینت در نقاط مختلف تهران در حال انجام است. معروف ترین بورس کابینت در شمال تهران در سه خیابان میرزای شیرازی، سهروردی و شریعتی واقع شده است. این فروشگاه ها مرکز عرضه انواع تجهیزات کابینت مانند: ب- زهکشی ماشین ظرفشویی، لوازم جانبی کابینت و وسایل بزرگ مانند سینک ظرفشویی. همچنین می توانید صرافی کابینت در غرب تهران و انواع فروشگاه های سخت افزار و لوازم کابینت را در این منطقه در خیابان های اشرفی اصفهانی، باغ فیض، شهر زیبا و جنت آباد پیدا کنید. به عنوان مثال در این منطقه فروشگاه فرم تهران است که سال هاست در این منطقه فعالیت می کند.

بورس کابینت در تهران

تهران فرم نیز یراق آلات برندهای مطرح خارجی مانند بلوم، فانتونی و سارو را تامین می کند. اما بورس کابینت در شرق تهران (شمال شرق تهران) در خیابان همگ واقع شده است. این خیابان دارای مغازه های بزرگی مانند دکو یراق و کابین تهیز است. تمامی مجموعه های ذکر شده ارائه دهنده انواع لوازم کابینت هستند. فامیلاکالا نیز یکی از معروف ترین مراکزی است که در زمینه فروش کابینت و لوازم آشپزخانه فعالیت می کند. و در جنوب تهران بورس کابینت و بازارهای عمده فروشی مثل حسن آباد وجود دارد.

اکثر یراق آلات از جمله انواع دستگیره کابینت در حسن آباد عرضه می شود. البته برخی فروشگاه ها فروش انفرادی نیز دارند. از دیگر مراکز فروش تجهیزات در جنوب تهران می توان به مناطق صنعتی خاوران و چهاردانگه نیز اشاره کرد. تمامی مکان های ذکر شده مالک ویترین یا فروشگاه لوازم کابینت هستند و سازنده اصلی نیستند اما در واقع سفارش شما را با هزینه کمتر به کارگاه های تولیدی منتقل می کنند.

شما مشتریان گرامی می توانید با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه، خدمات بیشتری (خدمات طراحی و مشاوره رایگان و همچنین گارانتی محصول) را با هزینه کمتر دریافت کنید.

شرکت تولیدی آرکوچوب از معدود کارخانه هایی است که واسطه ها را قطع می کند و تمامی مراحل تحویل کابینت را از صفر تا صد در مجموعه خود انجام می دهد. از واحد تولید گرفته تا قسمت نصب و اجرای کابینت. بدیهی است که برای این منظور آرکوچوب باید از کارکنان با درایت و آگاه چه در محیط کارخانه و چه در تیم طراحی و نصب استفاده کند.

خرید کابینت ام دی اف تهران از فروشگاه کابینت

خرید کابینت ام دی اف در تهران

هنگام خرید کابینت ام دی اف می توانید با حذف واسطه ها و دلالان و خرید مستقیم از فروشگاه کابینت از کیفیت بالا و قیمت مناسب کابینت خود اطمینان حاصل کنید. کابینت های سفارشی باید با استفاده از ماشین آلات مدرن و مواد درجه یک ساخته شوند تا بادوام و مطابق سلیقه شما ساخته شوند.

فروشگاه کابینت تهران
کابینت سفارشی با توجه به فضای آشپزخانه شما طراحی شده و تمام خواسته های شما در این طراحی لحاظ شده است. آشپزخانه با کابینت های سفارشی به زمان و هزینه بیشتری نسبت به کابینت های تمام شده نیاز دارد. هنگامی که از فروشگاه آرکوچوب خرید می کنید از کیفیت کابینت مطمئن خواهید شد زیرا تمام کابینت های ما با بالاترین استانداردها تولید می شوند.

خرید کابینت ام دی اف تهران از فروشگاه آرکوچوب

کابینت آشپزخانه آنقدر مهم است که اگر دکوراسیون آن زیبا نباشد خانه را بی روح می کند. یک آشپزخانه گرم و دوستانه جریان زندگی را تضمین می کند. از آنجایی که ما ایرانی ها خیلی دغدغه فضای آشپزخانه را داریم در صورت امکان کابینت های جدید بخریم. فضای آشپزخانه ممکن است درهم و برهم شود، اما سازماندهی آشپزخانه آسان است. لوازم جانبی یکی از رایج ترین قوانین هنگام خرید کابینت ام دی اف جدید است.

کابینت های جدید می توانند دارای ویژگی ها و لوازم جانبی متفاوتی باشند. از این وسایل برای زیباسازی یا سازماندهی فضای کابینت استفاده می شود. امروزه همه آشپزخانه ها چه کوچک و چه بزرگ به این وسایل و سازمان دهنده ها نیاز دارند. 

کابینت جدید بخر

همچنین یک اکسسوری فوق العاده ادویه ای است که می توان از آن در دو طرف کابین گاز یا هود استفاده کرد و دسترسی به ادویه ها را هنگام پخت راحت تر می کند. علاوه بر این در هنگام خرید کابینت ام دی اف جدید انواع مختلفی از دستگیره ها وجود دارد که زیبایی کابینت را دو چندان می کند.

مراحل خرید کابینت ام دی اف

خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه به دقت و اشتیاق زیادی نیاز دارد زیرا محصولی است که برای شما ماندگاری طولانی خواهد داشت. در واقع، کابینت آشپزخانه توسط یک سازنده با تجربه، متناسب با آشپزخانه شما سفارشی شده است. بنابراین باید آن را خریداری و نصب کرد تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

هنگام خرید کابینت ام دی اف ابتدا باید با انواع کابینت آشپزخانه آشنا شوید. اگر اطلاعات کافی در مورد انواع کابینت دارید، می توانید با دانش بیشتر و هزینه کمتر کابینت مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی دیگر از مراحل مهم در هنگام خرید کابینت، انتخاب طرح درب کابینت است. می توانید یک طرح ساده و مدرن را انتخاب کنید یا به سراغ طرح های کلاسیک پر جنب و جوش و شلوغ بروید.

انتخاب جنس در و پنل نیز هنگام خرید کابینت ام دی اف بسیار مهم است. به عنوان مثال به دلیل اینکه سطح کابینت در معرض رطوبت است توصیه می شود از ام دی اف و سطوح کابینت چوبی استفاده نکنید و در عوض از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی به عنوان رویه کابینت استفاده کنید. مقاومت روکش کابینت نیز تاثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. پس در هنگام خرید کابینت ام دی اف به این موارد توجه کنید.

خب پس از کسب اطلاعات کافی در مورد متریال کابینت انتخابی خود، اولین قدم برای خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه این است که با وارد کردن مشخصات خود از جمله شماره تماس و نام خانوادگی شریف و همچنین محدوده ورود به سفارش، از متخصص درخواست کنید. بخش ثبت نام وب سایت در منطقه زندگی خود و ثبت یک بازدید شخصی. سپس با شما تماس گرفته می شود و با تعیین وقت قبلی ویزیت رایگان انجام می شود. مرحله قیمت گذاری جایی است که بهترین قیمت کابینت آشپزخانه توسط متخصص در خدمت شما تعیین می شود.

و پس از مرحله برنامه ریزی و ساخت کابینت آشپزخانه، کابینت آشپزخانه شما با سلیقه شما توسط تکنسین های مجرب در کارگاه مجهز کابینت مدرن در محل نصب می شود.

اگر اطلاعات کافی در مورد نوع و رنگ کابینت مورد نظر خود ندارید. کافی است سلیقه کلاسیک یا مدرن و دکوراسیون منزل خود را بدانید. کارشناسان آرکوچوب این زمان را کاملا رایگان برای شما در نظر می گیرند و شما را به رویایتان راهنمایی می کنند.

خرید کابینت ام دی اف در تهران

اگر به فکر بازسازی آشپزخانه خود هستید و می خواهید آشپزخانه ای مدرن داشته باشید، در هنگام خرید کابینت جدید باید به چند نکته توجه کنید. سبک طراحی داخلی در کنار نورپردازی یکی از مهمترین موارد است. اگر نور آشپزخانه شما کم است، از یک کابینت روشن و براق استفاده کنید. زیرا این کابینت اتاق را روشن تر و بازتر می کند. برای جلوگیری از یکنواختی می توان از ویترین های بلند در ترکیب با ام دی اف طرح چوبی استفاده کرد.

طرح چوب ام دی اف با طیف های مختلف خود گرما و صمیمیت را به محیط آشپزخانه می بخشد. توجه داشته باشید که در آشپزخانه ای با نور کم، هرگز نباید از کابینت کلاسیک با ابزار، تاج و ستون استفاده کنید، در غیر این صورت اتاق خسته کننده می شود و فضای زشتی ایجاد می کند.

خرید کابینت ام دی اف جزیره ای

جزیره آشپزخانه در واقع پیشخوانی است که کاربردهای زیادی دارد. اگر فضای کافی ندارید، خرید کابینت جزیره ای می تواند فضای بیشتری را برای نگهداری وسایل ضروری آشپزخانه شما ایجاد کند. اگر فضای محدودی دارید و نمی توانید در آشپزخانه خود میز ناهارخوری قرار دهید، می توانید با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. یا اگر می خواهید جزیره را کاربردی تر کنید، می توانید سینک و گاز را روی آن نصب کنید. جزایر را می توان در سبک های مختلف طراحی و سفارش داد که انتخاب بین آنها بستگی به فضای آشپزخانه شما دارد.

کابینت جزیره

امروزه جزایر فقط مستطیل شکل نیستند. مدل های جزیره ای منحنی، گرد، L شکل، U شکل و دوطبقه نیز بسیار محبوب هستند. استفاده از جزیره در سبک های مختلف کابینت فضای دلپذیری را ایجاد می کند.

خرید کابینت متحرک

کابینت متحرک در واقع نوعی جزیره روی چرخ است که به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و در آشپزخانه حرکت کنید. کابینت موبایل به هیچ دیواری متصل نیست. همچنین دارای کشو و کابینت است که فضای ذخیره سازی را افزایش می دهد. خرید کابینت ام دی اف سیار بیشتر در آشپزخانه های سبک مدرن رایج است، اما از آنجایی که افراد به سبک های کلاسیک نیز علاقه مند هستند، این جزیره را می توان در هر سبکی مورد استفاده قرار داد.

کابینت متحرک

یکی از مزیت های کابینت سیار این است که می توان از آن به جای میز ناهار خوری یا حتی میز کار استفاده کرد و اگر متحرک باشد این کار راحت تر است. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، می توانید این کابینت را بیرون از آشپزخانه قرار دهید و در صورت نیاز آن را به داخل آشپزخانه منتقل کنید.

فروش کابینت

محصولات یک تجارت نجاری باید با استفاده از سیستم ها و ماشین آلات مدرن و همچنین مواد درجه یک تولید شوند تا عملکرد کار صحیح باشد. در قسمت فروش کابینت می توانید انتظار انتخاب زیادی از کابینت ها در سبک های مختلف را داشته باشید. با در نظر گرفتن خواسته ها و سلایق خود می توانید سبک مدرن، نئوکلاسیک یا کلاسیک کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنید و سپس به جزئیات دیگری در این زمینه 

خرید کابینت تهران باید متناسب با نیاز شما انجام شود. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام سفارش باید به آن توجه کنید، استعلام قیمت کابینت و برآورد قیمت با توجه به بودجه است. دوام کابینت از دیگر نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است. برخی از مواد دارای کیفیت بهتر و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما هستند.

فروش کابینت

از طرفی فضای کابینت باید جادار باشد و قفسه ها بر اساس نیاز مشتری چیده شوند تا دسترسی به وسایل آشپزخانه راحتتر باشد. کابینت های تولید شده در آرکوچوب از بالاترین کیفیت بهره می برند چرا که تیم ما توجه زیادی به انتخاب متریال و دقت بالا در ساخت کابینت و حفظ کیفیت آن دارد.

خرید کابینت لوکس از فروشگاه کابینت لوکس

امروزه کابینت لوکس در هر خانه ای با هر دکوراسیونی معنای خاصی پیدا کرده و تفاوت های زیادی با سال های قبل دارد. یک کابینت لوکس مدرن دارای عناصری است که به شما کمک می کند آشپزخانه ای مجهز با تمام امکاناتی که می خواهید داشته باشید. این موارد شامل لوازمی است که کار در آشپزخانه را دلپذیر و آسان می کند. لوازم آشپزخانه ظاهری زیباتر و محیطی کارآمد را فراهم می کند.

علاوه بر این، نوع صفحه نمایش یا لبه بالایی کابینت تاثیر بسزایی در سبک آشپزخانه دارد. در هنگام خرید کابینت ام دی اف های لوکس معمولا از سنگ های طبیعی و سنگ های کوارتز استفاده می شود که درخشندگی خاصی دارند و فضایی مجلل ایجاد می کنند.

نورپردازی از دیگر عواملی است که در خرید کابینت لوکس از تهران تاثیرگذار است. برای سفارش کابینت باید سطح روشنایی آشپزخانه را در نظر بگیرید. بدون روشنایی، تمامی اجزا از قبیل مواد مرغوب، طراحی مناسب و … قابل مشاهده نیستند. در یک طراحی مجلل و زیبا، نورپردازی نقش مهمی را ایفا می کند که حس آرامش بخشی به شما می دهد.

برای ایجاد فضایی مجلل در آشپزخانه باید به جزئیات و هماهنگی کابینت با اجزای دیگر مانند کف و دیوار آشپزخانه توجه کرد.

راهنمای خرید کابینت ام دی اف در تهران
اگر قصد خرید نجار در تهران را دارید توصیه می کنیم مطالب ذکر شده در زیر را مطالعه کنید تا با دید و آگاهی بهتری به جستجوی نجار در تهران بپردازید.

انتخاب بهترین نجار در تهران

اولین قدم این است که فروشگاه مبلمان را انتخاب کنید که می خواهید از آن کابینت بخرید.
برای اندازه گیری آشپزخانه تماس می گیرید و کارشناس برای انجام اندازه گیری به سایت اعزام می شود.

توجه داشته باشید که بهترین زمان برای اندازه گیری پس از محکم شدن ساختمان است که باید تاسیسات را نصب کنید.

روش اندازه گیری کابینت آشپزخانه

طراح نقشه آشپزخانه شما را با اندازه گیری های دقیق خواهد ساخت. و در صورت نیاز از محل و اندازه یخچال و مایکروفر و اجاق گاز و … عکس می گیرد و ایده های شما را نیز یادداشت می کند.

اصول طراحی کابینت آشپزخانه

خرید کابینت ام دی اف در تهران

طراح بر اساس ایده شما یا سلیقه خود طرحی را ایجاد می کند. اگر از سلیقه خود مطمئن هستید، به نظرات طراح توجه کنید و از تجربیات او برای انتخاب مناسب ترین طرح برای آشپزخانه خود استفاده کنید. تیم طراحی کابینت آشپزخانه جدید با ایده گرفتن از جدیدترین مدل ها می تواند راهنمای خوبی باشد.

تایید طرح کابینت توسط مشتری

طراحی سه بعدی آشپزخانه شما آماده است. شما باید با یک متخصص و طراح مشورت کنید و تغییراتی ایجاد کنید تا آن را به ایده آل خود نزدیک کنید.
از طراح بخواهید جزئیاتی که در طرح قابل مشاهده نیستند و برای شما مهم هستند را یادداشت کند تا در هنگام اجرای کار فراموش نشوند.

رنگ و جنس کابینت را انتخاب کنید

حالا به مهم ترین قسمت خرید کابینت ام دی اف می رسیم: انتخاب رنگ و متریال مهم ترین قسمت کار است. در شرکت آرکوچوب پس از آماده شدن طرح مشتری به نمایشگاه کابینت و همه چیز دعوت می شود و به مشتری مواد و رنگ های مختلف نشان داده می شود تا بتواند به راحتی تصمیم بگیرد. آن را بگیرید

انتخاب اول بهترین انتخاب است.

تجربه می گوید: اولین انتخاب بهترین انتخاب است! هر چه در انتخاب رنگ حساسیت بیشتری پیدا کنید، از چیزی که واقعاً دوست دارید دور می شوید تا به جایی می رسید که می گویید: “گیج شدم، فردا رنگ را انتخاب کنیم وگرنه می خواهیم ادامه دهیم.

انتخاب تجهیزات کابینت را دست کم نگیرید

رنگ، جنس و برند ریل، لولا، پایه، صفحه، دستگیره و لوازم جانبی را شما انتخاب می کنید.

برآورد برای کابینت

بر اساس تصمیمات شما در مراحل قبل، فاکتوری صادر و به اطلاع شما خواهد رسید.

امضای قرارداد خرید کابینت

حالا باید قراردادی ببندید که شامل مواردی که انتخاب کرده اید و قیمت کابینت باشد.

◊ حتما با فاکتور با مشخصات و تصویر کابینت طراحی شده قرارداد ببندید. این به معنای عدم اعتماد طرفین نیست، اما از آنجایی که این اثر حاوی جزئیات زیادی است، در صورت عدم مکتوب شدن جزئیات، ممکن است بین شما و فروشنده سوء تفاهم ایجاد شود و هر دوی شما شک کنید که حق با کیست و خدای ناکرده ، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

از اینجا به بعد نیازی نیست کار زیادی انجام دهید. طراح یا کارشناس با طرح مصوب کابینت ها را به صورت فرضی در محل نصب قرار می دهد و در صورت فراموشی آن را اصلاح می کند.

مراحل سفارش کابینت در تهران

آماده سازی فرم تولید کابینت
بر اساس برنامه کاری آنالیز شده و برای ساخت به کارگاه ارسال می شود.

ساخت کابینت آشپزخانه

قالب های آنالیز شده ای که ارسال می کنید در خط تولید قرار می گیرند تا زمانی که نوبت به ساخت کابینت، درب و تزیینات برسد.

توجه: در کارگاه هیچ کس نمی داند نقشه آشپزخانه شما چگونه است، فقط قطعه یا کابینت را طبق فرم آنالیز می سازند و این نشان می دهد که کارشناس در نوشتن فرم آنالیز چقدر دقت لازم را دارد.

کابینت را به خانه خود بفرستید

پس از هماهنگی شما، کابینت، درب و تزئینات به محل نصب ارسال می شود.

توجه: طبق قوانین اتحادیه اکثر شهرها تحویل طبقه همکف به عهده فروشنده و تحویل طبقات به عهده خریدار می باشد.

نصب کابینت

نصاب از طرف برنامه ریز مامور نصب آشپزخانه می شود و نقشه نصب را دریافت می کند و نکاتی که برای شما مهم است برایش ارسال می شود.

نکته 1: قبل از زمان نصب سینک، گاز، هود استخراج، ناودان و غیره را آماده کنید

نکته 2 : بهتر است در هنگام نصب عجله نکنید و از نصاب دور باشید چرا که تمرکز نصاب را به هم می زند و ممکن است ظرافت مورد نظر را پیدا نکند.

کسری نیروی کار

خرید کابینت ام دی اف دیواری در تهران به دلیل ریزه کاری های زیادی که دارد معمولا با ایرادات کوچکی در انتهای کار همراه است اما اینها اصلاً مشکلی ندارند زیرا بسیاری از آنها در کمتر از 24 ساعت برطرف می شوند.

تحویل کابینت به مشتری

در پایان نماینده فروشنده کار نصاب را بررسی می کند و از شما رضایت نامه برای امضای اتمام کار می گیرد.

توجه: با امضای رضایت نامه کار شما با قرارداد تکمیل می شود.

مبل سازی در کارگاه نجاری
خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه 6 متری
خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه با چالش هایی همراه است زیرا کابینت آشپزخانه باید به گونه ای ساخته و اجرا شود که بیشترین بهره را از آن ببرید. امروزه ابعاد آشپزخانه ها نسبت به قبل کوچکتر شده است و افراد معمولا فضای زیادی در دسترس ندارند. بنابراین باید توجه داشت که کدام کابینت بسته به فضای آشپزخانه بهترین عملکرد را دارد.

خرید کابینت ام دی اف برای آشپزخانه 6 متری دغدغه بسیاری از افراد است و اگر به درستی انجام شود، آسایش و راحتی را به همراه دارد. هنگام خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه، مواردی مانند انتخاب طرح، سبک، رنگ و لوازم جانبی کابینت مهم است. برخی از عملکردهای یک آشپزخانه کوچک باعث می شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد و همچنین فضا را تنظیم می کند.

درب کابینت یکی از عناصری است که می تواند ظاهری نامنظم به آشپزخانه بدهد. هرچه درب کابینت شلوغ تر باشد، آشپزخانه شلوغ تر خواهد بود. بنابراین توصیه می شود هنگام خرید کابینت ام دی اف برای آشپزخانه 6 متری از کابینت های مدرن و ساده استفاده کنید.

هنگامی که کابینت مدرن با یک روکش براق یا براق تمام می شود، اتاق روشن تر و بازتر می شود. بنابراین بهترین کابینت برای یک آشپزخانه کوچک، یک کابینت ساده با دسته های مخفی و مغناطیسی است. همچنین می توانید از کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه کوچک استفاده کنید تا اتاق را مدرن و مرتب کنید. برای خرید کابینت ام دی اف تهران در آشپزخانه ای با این ابعاد از رنگ های تیره استفاده نکنید.

خرید کابینت ام دی اف آشپزخانه 6 متری
هنگام خرید کابینت، در مورد انواع کابینت آشپزخانه تحقیق کنید
کابینت آشپزخانه از قدیم الایام در خانه های ما بوده و به مرور زمان کاملتر و زیباتر شده و اهمیت پیدا کرده است. امروزه با پیشرفت صنعت و ماشین آلات مدرن، مدل ها و طرح ها متنوع تر شده و تفاوت آنها در سبک های مختلف مانند کابینت های کلاسیک، کابینت های نئوکلاسیک و کابینت های مدرن مشهود است.

هر یک از این سبک های کابینت ذکر شده دارای زیر گروه هایی هستند. کابینت کلاسیک شامل سه زیر مجموعه است: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران. کابینت انزو و کابینت لهستانی نیز به سبک نئوکلاسیک تعلق دارند. و در نهایت سبک کابینت مدرن شامل کابینت های گلاس بلند، کابینت های فرامید و کابینت های ملامینه است که نسبت به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک قیمت کمتری دارند.

آخرین کلمه
شرکت آرکوچوب با توجه به خرید کابینت ام دی اف در تهران نمایشگاه دائمی را در محل تولید خود برپا کرده و انواع محصولات اعم از (کابینت مدرن – کابینت کلاسیک – کابینت نئوکلاسیک) را در این مکان گردآوری کرده است تا شما مشتریان عزیز لذت ببرید. کابینت را در تهران خرید کنید، قبل از سفارش انواع مواد را بررسی کنید و با حذف واسطه ها مستقیما از تولید کننده خرید کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *