وبلاگ

خرید کابینت ام دی اف و کابینت گلاس

خرید کابینت ام دی اف و کابینت گلاس

خرید کابینت ام دی اف و کابینت گلاس : قبلا اکثر آشپزخانه ها اطاقک فلزی بودند. اما با وجود متریال های مختلف از جمله چوب و ام دی اف که با متریال ها و پنل های زیادی ترکیب شده اند، کابینتی زیبا و مجلل ایجاد می شود. در این مقاله شما را با کابینت های گلاس، مزایا و معایب آنها و همچنین رنگ آنها آشنا کردیم.

شما عزیزان جهت خرید کابینت ام دی اف و یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب آرکوچوب تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهره مند شوید. آرکوچوب بر اساس بودجه و سلیقه شما بهترین راهنمایی را ارائه خواهد کرد تا هیچ‌گونه سردرگرمی و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. کارشناسان با کمال میل پاسخگوی تمامی سوالات شما دوستان عزیز هستند.

کابینت های گلاس چیست؟

کابینت های نمایش کابینت های مدرن هستند. این در واقع نوعی تخته است که هسته آن از ام دی اف و روکش پلکسی که نوعی پلاستیک است ساخته شده است. برای کاهش هزینه ها، کابینت های “گلاس بلند” معمولا در یک طرف با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شوند. این لایه ظاهری براق و شفاف به کیس براق می دهد. به همین دلیل در سایر وسایل تزئینی نیز بسیار محبوب است. کابینت شیشه ای بلند یکی از زیباترین متریال ها و سبک های ترکی به نام AGT و…

روکش های شیشه ای به دلیل قیمت مقرون به صرفه و روکش زیبا از محبوب ترین مواد موجود در بازار هستند. محبوبیت این سبک کابینت به دلیل درجه های جدید شیشه است.

کابینت های گلاس (مدرن – شیک – ساده)

علاوه بر مدل کابینت آشپزخانه شیشه ای، نوع دیگری از این نوع کابینت نیز در بازار موجود است که به آن پلی گلاس می گویند. پلی گلاس از نوع ام دی اف با لایه پلی استر روی آن است. این درخشندگی و درخشندگی بیشتری نسبت به کابینت های گلاس دارد و در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارد.

بهترین کابینت های آشپزخانه ام دی اف با براقیت بالا ساخت شرکت های Alm An، It Elia، Trish و … می باشد. اما چون؛ یکی از مزایای اکثر نجارها کار با کابینت های گلاس است. از برندهای ترکیه ای شیشه مرغوب می توان به Aisik، AGT و … اشاره کرد که برای این منظور انتخاب متریال و برند مورد توجه قرار گرفت.

آیا سطح صیقلی و شیشه ای براق کابینت های گلاس انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هایی با تابش کم است. با انعکاس نور محیط بیرونی و داخلی منبع نور محسوب می شود و آشپزخانه را روشن می کند. که به رنگ انتخاب شده نیز کمک می کند. به همین منظور می خواهیم طراحی رنگی فوق العاده کابینت های بلند را برای شما شرح دهیم.

اگر برای آخرین نکته مربوط به نورپردازی آشپزخانه – پذیرایی قصد خرید کابینت های گلاس دارید. توصیه می کنم مقاله مربوط به کابینت پولیش را مطالعه کنید. زیرا این سبک کابینت یک پوسته مدرن بر روی عناصر کلاسیک است. و مانند کابینت های شیشه ای براق است.

رنگ کابینت های گلاس

کابینت های گلاس بلند مدرن در رنگ های مختلف موجود است. و رنگ مورد نظر را برای هر سلیقه و هر دکوراسیونی می توان یافت. و از بین صدها مدل طرح دار و ساده در رنگ های متنوع مات و براق می توانید رنگ و مدلی را که مطابق با سلیقه خود است انتخاب کنید.

همانطور که در عکس کابینت های گلاس جدید مشاهده می کنید، کابینت های گلاس مدرن به دلیل تنوع رنگ در هر دکوراسیونی مورد تقاضا هستند. چه در کمد آشپزخانه. چه برای طراحی کمد و دکوراسیون داخلی مانند TV ROOMS و … و چه به عنوان دکوراسیون اداری مانند یک دکوراسیون اداری شیک … یا حتی به عنوان یک دکوراسیون تجاری برای یک بوتیک زیبا. طرح و رنگ کابینت های گلاس ها به قدری متنوع است که دست دکوراتورها را باز می گذارد.

عکس و مدل کابینت های گلاس طلایی را از دست ندهید!

کابینت براق طلایی آنقدر زیباست که شما را متقاعد می کند که چنین تم رنگی در آشپزخانه خود داشته باشید. البته اگر این رنگ با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. رنگ طلایی نیز از قدیم الایام نماد اشرافیت و شهرت بوده است. به همین دلیل در ساخت بناها و عناصر اشرافی و سلطنتی کاربرد فراوانی داشت و امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این دکور جذاب مدل کابینت های گلاس طلایی را مشاهده می کنید.

دکور از کابینت های گلاس جذاب سفید و بنفش تشکیل شده است

بنفش یا بادمجانی یکی از رنگ های مدرن است که به تازگی در آشپزخانه ها استفاده می شود. در انتخاب این رنگ ها باید دقت کنید و اگر فضای آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ است از رنگ بنفش استفاده کنید. زیرا طراحی کابینت های گلاس بادمجان باعث می شود فضای داخلی شما کوچکتر و کوچکتر به نظر برسد. 

خرید کابینت ام دی اف و کابینت گلاس

کابینت آشپزخانه شیشه ای سفید و بنفش

به همین دلیل به اکثر کابینت های کار توصیه می شود که رنگ بنفش را با رنگ های روشن ترکیب کنند تا نور بیشتری منعکس شود و از شدت رنگ تیره کاسته شود و فضای آشپزخانه بازتر و روشن تر شود.

کابینت های شیشه ای خاکستری سفید، کابینت های شیشه ای بلند محبوب

خاکستری یکی از رنگ های خنثی است و در ترکیب با هر رنگی می تواند جلوه خاصی به فضای داخلی شما بدهد. چه ترکیب رنگ در دکور کابینت های گلاس سفید باشد یا خاکستری یا با رنگ های قوی مانند نارنجی، سبز، قرمز و غیره. همچنین به یاد داشته باشید که هرگز از رنگ خاکستری به تنهایی استفاده نکنید زیرا آشپزخانه را بسیار بی روح می کند. 

کابینت شیشه ای آکالیلی و دکور جذاب

با کابینت های کلاس آکلیلی که یکی از جذاب ترین کابینت های خانوادگی مدرن هستند، زیبایی و شکوه دکور آشپزخانه آشپزخانه شما را خاص می کند. البته در عکس نمی توان به این موضوع پرداخت و کاملا مشخص نیست. اما نمی توانید زیبایی ای که به فضای داخلی آشپزخانه شما می بخشد را نادیده بگیرید. به خصوص در برابر نور طبیعی که در آشپزخانه شما وجود دارد و با انعکاس نور باعث درخشش کابینت آشپزخانه می شود.

کابینت های سیاه و سفید، جدیدترین کابینت های بلند در سال 2023

مشکی معمولا به عنوان رنگ دوم در ترکیب با رنگ های روشن استفاده می شود. مشکی از رنگ های مدرن محسوب می شود که نکته مهم آن ترکیب این رنگ با رنگ های روشن است. رنگ مشکی زمانی بهتر عمل می کند که سایر قسمت های خانه و آشپزخانه با رنگ های روشن تزئین شده باشند. بنابراین دکور کابینت های گلاس سیاه و سفید یکی از کابینت های گلاس های بلند 2023 و مدرن ترین کابینت های گلاس می باشد.

کابینت های گلاس کاپوچینویی و مشتریان خاص خودمان!

امروزه رنگ کاپوچینوی مدرن ترین رنگ برای آشپزخانه در نظر گرفته می شود. اصولا برای کابینت های گلاس کاپوچینویی این رنگ برای جلوه بیشتر با سفید یا کرم ترکیب می شود. خیلی ها فکر می کنند که این رنگ خیلی یکنواخت شده و دیگر مثل قبل خاص نیست، اما تجربه نشان داده که خیلی ها این رنگ را دوست دارند.

اگر رنگ کاپوچینویی که از خانواده قهوه‌ای است را به درستی با سایر رنگ‌های مکمل ترکیب کنید، می‌توانید محیط‌های سنتی و فراموش‌نشدنی را خلق کنید. و این تم یک چشم نواز واقعی در آشپزخانه مدرن است.

معجزه رنگ نقره ای در کابینت های گلاس نقره ای سفید

کابینت نقره ای سفید براق به یکی از رنگ های جذاب و پرطرفدار دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شده است. رنگ نقره ای یک طیف روشن و براق از رنگ خاکستری است. که مانند یک کابینت براق یا تاج گل جذابیت و طعم خاص خود را دارد. اما توانسته پاسخگوی نیاز بسیاری از افرادی باشد که کابینت های مدرن را دوست دارند.

کابینت های گلاس نسکافه ای رنگ چشم نواز خود را دارند!

کابینت های گلاس بلند نسکافه ای را در تصویر نمونه مشاهده می کنید. که یک کابینت قهوه ای به حساب می آید. و به تنهایی جلوه دکور سلطنتی را به بیننده می دهد. رنگ نسکافه ای یکی از رنگ های گرم است و این رنگ زیبا به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. بنابراین بیشتر افراد تمایل دارند رنگ کابینت ها را از طیف رنگ های تیره انتخاب کنند تا دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنند. و رنگ نسکافه ای رنگ روشن را انتخاب کنید.

کابینت های گلاس بدون دستگیره

کابینت های گلاس بلند را به سلیقه خود تغییر دهید! یکی از ویژگی های بارز کابینت مدرن، قابلیت اجرای این سبک از کابینت بدون دستگیره است. زیرا در سبک کابینت مدرن می توانید از درب مغناطیسی یا لمسی بدون دستگیره استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نوع کابینت، قابلیت تعویض دستگیره ها می باشد.

برخلاف اکثر کابینت‌ها، می‌توانیم دستگیره‌ها را روی یک کابینت شیشه‌ای بلند عوض کنیم و طراحی را سفارشی کنیم.

چگونه خط و خش روی کابینت های شیشه ای را تعمیر می کنید؟

شاید هنگام شکستن کابینت های شیشه ای، هیچ کس رایج ترین عیب کابینت های شیشه ای بلند، یعنی مقاومت در برابر خراش را به شما نگوید. البته مقاومت شیشه در برابر خراش به این معنی نیست که کابینت شما به زودی خراشیده می شود، بلکه به این معناست که شیشه باکیفیت در برابر اجسام نوک تیز مانند چاقو مقاومت کمتری دارد و به دلیل درخشندگی و انعکاس نور زیاد، خط و خش را به همراه دارد. بیشتر قابل مشاهده هستند.

به همین دلیل آرکوچوب توصیه می کند از کابینت های گلاس به عنوان کابینت یا میز کار استفاده نکنید! زیرا به دلیل این خاصیت براق و مقاومت کم در برابر ضربه، کابینت شما به سرعت زیبایی خود را از دست می دهد. اما برای بدنه و درب کابینت هایگلاس گزینه بسیار مناسبی است.

پانل های براق با کیفیت بالا مقاومت بیشتری در برابر خراش دارند. بنابراین، اگر تصمیم به تولید کابینت های جدید دارید، می توانید در ساخت کابینت آشپزخانه خود با پنل های باکیفیت، تخیل خود را به کار بگیرید.

کابینت های گلاس تیره لکه های بیشتری را نشان می دهند و شیشه های بلند روشن خراش های کمتری را نشان می دهند. علاوه بر این، انواع کابینت های گلاس طرح دار نسبت به انواع کابینت های گلاس ساده خراش های کمتری دارند. اگر زاویه نور شما برای کابینت های گلاس مناسب باشد، خط و خش روی آن قابل مشاهده نخواهد بود.

برای ایجاد خراش کمتر بر روی این کابینت ها می توانید از دسته های پروفیلی (شاخه ها) با پایه بلندتر استفاده کنید، زیرا این دسته ها کمتر به کابینت برخورد می کنند.

آیا کابینت آشپزخانه شما کثیف است و به دنبال راه حلی هستید؟

اگر کابینت های صفحه نمایش شما کثیف است و به دنبال راه حلی برای تمیز کردن آن ها بدون خط و خش هستید، توصیه می کنم با ما همراه باشید. بیایید چند نمونه از راه های تمایز را با هم بررسی کنیم. البته همانطور که در بالا ذکر شد در مقاله نحوه از بین بردن خش ام دی اف با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. البته برای آشپزخانه هایی با کابینت های شیشه ای، به خصوص اگر رنگ سفید را انتخاب کرده باشید، تمیزکردن و تمیز نگه داشتن آن ها می تواند جلوه و زیبایی اتاق را دو چندان کند. اکنون شما را با چند نکته مهم برای تمیز کردن کابینت های گلاس آشنا می کنیم:

کابینت های گلاس را تمیز کنید

برای تمیز کردن کابینت های گلاس بلند از اسفنج خشن استفاده نکنید.
سفید کننده ها و مایعات اسیدی انتخاب درستی نیستند.
پودر ماشین لباسشویی هم گزینه خوبی نیست.
اگر در این کابینت لکه هایی مانند قهوه وجود دارد، می توانید آن ها را با یک پارچه مرطوب شده با آب ولرم و کمی پاک کننده همه کاره بدون اسید پاک کنید.
سطح روغنی هود و اجاق گاز خود را با این دستمال کاغذی آغشته به روغن معدنی تمیز کنید تا لکه های روغن پاک شود. سپس به مقدار مساوی آب گرم و سرکه سفید را با هم مخلوط کنید. و با استفاده از یک دستمال یا اسفنج پارچه ای، کابینت های آشپزخانه خود را با این محلول تمیز کنید و لکه های سبک روغنی که روی آن ها ظاهر شده است را پاک کنید. برای لکه های سرسخت تر، مستقیماً از سرکه سفید استفاده کنید و سپس سطوح مورد نظر را با یک پارچه مرطوب و آب سرد تمیز کنید.
همچنین می توانید از ترکیب آب گرم و جوش شیرین برای تمیز کردن فیلتر هود استفاده کنید. برای استفاده از این روش کافی است مقداری آب در قابلمه ای به جوش بیاورید و سپس مقدار کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. کاملا مخلوط کنید.سپس فیلتر هود را وارد کرده و با پارچه تمیز کنید.
ترکیب لیمو و نوشابه تاثیر بسزایی در از بین بردن لکه های چربی دارد. ترکیب لیمو و جوش شیرین نیز یک ترکیب عالی برای از بین بردن لکه های چربی تازه تشکیل شده است.
به طور کلی، تمیز کردن کابینت های براق بسیار آسان است. از یک پارچه میکروفایبر استفاده کنید و آن را در آب فرو کنید تا هرگونه لکه از بین برود. سپس سطح را با یک پارچه خشک و نرم پاک کنید تا جای کبودی باقی نماند.

قیمت کابینت های گلاس

کابینت های گلاس دسته بندی کابینت های مدرن قیمت ارزان تری نسبت به کابینت های گلاس سبک کلاسیک دارند. یکی از دلایل این امر سادگی آن است. زیرا با این سبک کابینت، تاج و چراغ و ستون و سنگ قبر ذکر نشده است.

قبل از خرید از مزایا و معایب کابینت های گلاس مطلع شوید!
مزایای کابینت های شیشه ای
منبع نور کابینت های گلاس. همانطور که در بالا توضیح داده شد، خود منبع نور در بازتاب نور در نظر گرفته می شود.
زیبایی در سادگی کابینت های شیشه ای نهفته است. که در عین حال زیبا هستند
با طرح های متنوع ساده و موج دار. و یکی از مهمترین مزیت های کابینت های شیشه ای شفاف و براق ظاهر زیبای آنهاست. البته هایگلاس در دو نسخه براق و مات عرضه می شود که براق براق محبوبیت بیشتری نسبت به مات دارد. و می توانید از رنگ های یکپارچه و مکمل در طراحی و ساخت استفاده کنید.
کابینت های گلاس در مقایسه با سایر سبک های کابینت نسبتاً ارزان هستند و از نظر قیمت می توانند در صدر کابینت های ام دی اف قرار گیرند.
کابینت های بلند به کندی کثیف می شوند و به راحتی تمیز می شوند.
قابلیت تعویض دسته بسته به سلیقه شخصی.

خرید کابینت ام دی اف و کابینت گلاس

معایب کابینت های شیشه ای

به دلیل سطح براق، مقاومت بالایی در برابر لکه دارد و لکه ها و رد انگشت های چرب را به خوبی نشان می دهد که برای تمیز کردن کابینت ها نیز خوب است.
تماس مداوم با اجسام سخت و ضربه های شدید باعث ایجاد خراش روی کابینت های گلاس می شود.
از آنجایی که هسته کابینت های گلاس از ام دی اف ساخته شده است، دارای لبه های تیز است.
برخلاف سوء تفاهم ها و اطلاعات نادرستی که به شما داده اند؛ این کابینت هرگز ضد آب نبوده است، برعکس رطوبت بالایی دارد و برای اتاق هایی با رطوبت بالا مناسب نیست.
کابینت های گلاس فقط از یک طرف از شیشه و پانل های پلی گلاس ساخته شده اند. برای داشتن ظاهری زیبا بهتر است دو طرف آن شیشه ای باشد.

تفاوت بین کابینت های صفحه نمایش و ام دی اف (خام)

همانطور که قبلا گفته شد و در عکس کابینت های گلاس جدید دیده می شود، کابینت های گلاس در واقع همان کابینت های ام دی اف هستند که لایه رویی آن با پلکسی گلاس پوشانده شده است. این روکش از ویژگی های بارز کابینت های گلاس و ام دی اف می باشد. البته در سال های اخیر این تم افراد بیشتری را به خود جذب کرده و این سبک کابینت را خاص و چشمگیر کرده است.

اگر کابینت ام دی اف بدون روکش باشد به آن کابینت ام دی اف یا ام دی اف خام می گویند. که از نظر بصری زیباتر از کابینت بدون روکش ام دی اف است. اما ام دی اف را می توان با انواع پنل طراحی و ساخت. در واقع، کابینت های گلاس بلند را نمی توان در قسمت بالایی خود برش داد. و این در واقع دومین تفاوت بین کابینت های شیشه ای و ام دی اف است.

و سومین تفاوت کابینت های گلاس بلند و ام دی اف وجود لبه های تیز در کابینت های گلاس است. در کابینت ام دی اف این لبه ها به خوبی سمباده می شوند و تیزی آنها از بین می رود اما در کابینت ام دی اف; ب. با روکش براق بالا، حذف این لبه ها امکان پذیر نیست زیرا باعث آسیب به صفحه براق می شود.

کابینت های گلاس را تمیز کنید

مشکلی که بسیاری از افراد در برخورد با آشپزخانه با آن مواجه هستند نحوه چیدمان و تمیز کردن آشپزخانه است. اکثر کابینت های موجود در بازار دارای سطوح برجسته و فرو رفته هستند که باعث می شود سطح کابینت به سرعت گرد و غبار یا چرب و کثیف شود که تمیز کردن آن کار آسانی نیست. اما کابینه هیگلاس به این موضوع توجه کرده است. از آنجایی که سطح آن در ابتدا صاف و یکدست است، به آرامی کثیف می شود و در صورت کثیف شدن، می توان سطوح را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

در راستای عنوان کابینت های گلاس اضافه می کنم: کابینت های گلاس بلند سطحی صاف، یکدست، براق و شیشه مانند دارند به طوری که اثر انگشت و خط و خش روی آن ها به وضوح قابل مشاهده است. در صورت امکان، اجسام نوک تیز نباید به سطح هایگلاس برخورد کنند. لازم به ذکر است که رنگ های براق رنگ های روشن انتخاب مناسبی برای افرادی است که به ناخن های دست حساس هستند. کابینت شیشه ای بلند در برابر ذرات گرد و غبار و کثیفی بسیار مقاوم است و اگر لایه ای از کثیفی روی آن گیر کند به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود.

قیمت کابینت آشپزخانه شیشه ای

قیمت کابینت های گلاس در مقایسه با سایر سبک های کابینت نسبتاً مقرون به صرفه است. و از نظر قیمت می توان آن را در بالای کابینت ام دی اف قرار داد.

چگونه می توان کیفیت کابینت های گلاس را تشخیص داد؟
می توان از یک تست ساده برای تعیین اینکه آیا کیفیت صفحه نمایش بالایی که به دنبال آن هستید، استفاده کرد. برای این کار یک تکه شیشه بردارید و آن را در مقابل نور لامپ نگه دارید. هرچه امواج کمتری تصویر لامپ در شیشه ها داشته باشد، کیفیت صفحه نمایش شیشه ای بالاتر خواهد بود.

اکنون که مزایا و معایب کابینت های گلاس و نحوه نگهداری و تمیز کردن کابینت های گلاس بلند را می دانید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا کابینت های گلاس بلند برای آشپزخانه شما مناسب هستند یا خیر! با توجه به اینکه مزایای این سبک کابینت به مراتب بیشتر از معایب آن است. برای سفارش و خرید می توانید از مشاوران آرکوچوب کمک بگیرید. همچنین می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر از کابینت های گلاس به اینستاگرام آرکوچوب مراجعه کنید.

سوالات متدوال کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت های گلاس نمونه ای بادوام در بین کابینت های موجود در بازار است که با استفاده از چوب ام دی اف تولید و تولید می شوند. این کابینت دارای روکش پلاستیکی و براق است که در رنگ های متنوع موجود می باشد. کابینت آشپزخانه با براقیت بالا منبع خوبی از نور است زیرا سطحی صاف و صیقلی دارد. انعکاس نور جلوه ای مجلل به محیط خانه می دهد و همچنین در آشپزخانه هایی که پنجره ندارند و جلوی نور را نمی گیرند نور بیشتری می دهد.

تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی در چیست؟

کابینت گلس ترک بر اساس استانداردهای کشورهای اروپایی تولید می شود و اکثر مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ام دی اف شیشه ای در این کشور از لهستان بزرگترین تولید کننده ام دی اف در اروپا تامین می شود. اما پانل های براق ایرانی دارای هسته های ام دی اف وارداتی از تایلند هستند که باعث می شود کیفیت آنها نسبت به نمونه های ترکی پایین تر باشد. علاوه بر این پنل های شیشه ای که در ترکیه برای مغز استفاده می شود دارای لایه محافظ UV هستند که باعث براق شدن پوشش و مقاومت و ماندگاری بیشتر پوشش در برابر نور خورشید می شود.

بهترین برند کابینت های گلاس ترک کدام است؟

بهترین برند در رتبه بندی کابینت ترک گلس آیسیک است که طرفداران بی شماری دارد و از نظر کیفیت از اکثر برندها بهتر است. این برند در کشور ما نیز وارد می شود و با استقبال خوبی مواجه شده است. برند ایشیک تمامی ویژگی های بهترین برندهای گلس ترک را داراست. برند AGT (AGT) یکی از بهترین برندهای شیشه ترکیه است که در سبک های مختلف مانند پنل شیشه ای مات، شیشه قد معمولی، نیم شیشه و سوپر هایگلس تولید و عرضه می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *