وبلاگ

کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس

کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس

کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس : کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس دو نوع کابینت مدرن هستند که جلوه بسیار زیبایی دارند و به دلیل براق بودن سطح درب و سایر قسمت های کابینت، محیط آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر نشان می دهند. 

این دو دسته از کابینت ها نسبتا جدید هستند و توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد در مورد آنها سوال و تردید دارند. آرکوچوب ؛ تولید کننده کابینت های مدرن و کلاسیک در ادامه به معرفی کابینت های پلی گلاس و تاچ گلس می پردازد و مزایا و معایب هر کدام و همچنین تفاوت های کابینت های گلاس را توضیح می دهد.

برای خرید کابینت ام دی اف می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مبلمان، کابینت‌سازی یا فروشگاه‌های متخصص در ارائه کابینت‌های ام دی اف مراجعه کنید. همچنین، از طریق اینترنت می‌توانید به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند آرکوچوب که به فروش کابینت ام دی اف می‌پردازند، مراجعه کنید و محصولات مختلف را مقایسه نمایید. قبل از خرید، به ویژگی‌ها، کیفیت ساخت، طراحی و ابعاد کابینت ام دی اف دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که با نیازهای شما سازگار است. همچنین، از قیمت و شرایط فروش نیز آگاه شوید تا تصمیم خریدی بهتر بگیرید.

ویترین Lemy چیست؟

با توجه به اینکه در اکثر خانه ها با مسائلی مانند کمبود فضا و نور در محیط آشپزخانه مواجه هستیم، تغییراتی در طراحی کابینت ها به وجود آمده تا این محدودیت ها را در خود جای دهد. به عنوان مثال، استفاده از کابینت های براق که نور را در داخل خود منعکس می کنند، می تواند اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان دهد. 

کابینت های لمیگلاس گروهی از کابینت های آشپزخانه هستند که اولین بار توسط یک برند ترکیه ای معرفی شدند. این کابینت ها دارای بدنه ام دی اف و روکش پی وی سی هستند که به همین دلیل انعکاس نور در آنها عالی است. علاوه بر این، نوع پوشش استفاده شده مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت را تضمین می کند.

در یک طبقه بندی کلی، کابینت های لمسی شیشه ای را می توان در گروه کابینت های آشپزخانه مدرن قرار داد، زیرا سطح کار آنها چیزی جز پیچیده و با طراحی بسیار دقیق است و در بیشتر موارد ابزارهای CNC روی درب ها بسیار کم است. قابل مشاهده هستند.

کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس

مزایای ویترین Lemy

در سال های اخیر طراحی بسیاری از آشپزخانه ها به سبک مدرن انجام شده است و به همین دلیل کابینت های براق با سطح صاف و بدون کنده کاری های زیاد بسیار محبوب شده اند. ویترین Lemy یکی از محبوب ترین نمونه هایی است که مزایای بسیاری دارد از جمله:

طراحی و ساخت کابینت لامی گلاس به گونه ای است که تمامی قسمت ها حتی لبه ها از تخته ام دی اف می باشد و به همین دلیل امکان نفوذ رطوبت بسیار کم است.
روکش پی وی سی به کار رفته در این کابینت ها در برابر رطوبت، رطوبت، خط و خش، ضربه و حرارت کاملا مقاوم است.
تنوع رنگ این کابینت ها بسیار زیاد است و می توانید برای هر سبک داخلی نمونه های زیادی انتخاب کنید.
در طراحی این کابینت ها تنوع زیادی وجود دارد و در انواع طرح های توپر، فلزی، طبیعی و خاص اجرا می شوند.
نور مستقیم خورشید روی این کابینت ها رنگ آنها را تغییر نمی دهد.
پلاستیک استفاده شده در ساخت کابینت ام دی اف لمی گلس قابل بازیافت است و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

معایب ویترین Lemy

با وجود مزایای فراوان این کابینت ها، نکات منفی نیز در آن ها قابل مشاهده است که از آن جمله می توان به:

قیمت این کابینت ها کمی بالاتر از قیمت کابینت های گلاس و پلی گلاس می باشد.
سطح براق این کابینت ها به راحتی رنگ می گیرد و نیاز به تمیز کردن منظم دارد.
استفاده از تخته های ام دی اف ناخواسته و اجرای نادرست آنها بر کیفیت کار تاثیر منفی می گذارد.

کابینت پلی گلاس چیست؟

کابینت های پلی گلاس یکی دیگر از زیرمجموعه های کابینت هایگلاس براق است که دارای بدنه ام دی اف و طراحی به سبک مدرن می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ویترین های شیشه ای بلند استفاده از بدنه ام دی اف بسیار مقاوم با لایه پلی استر می باشد. 

هنگام طراحی و ساخت این کابینت ها ابتدا سطح ام دی اف و لبه های کار با ملامینه پوشانده شده و سپس با لایه پلی استر تکمیل می شود. کابینت های پلی استر در دو روکش براق و مات تولید می شوند و رنگ های استفاده شده قابل ترکیب هستند.

کابینت های لمی گلاس و پلی گلاس

چگونه می توانم کابینت لیمی گلس و پلی گلاس را تعمیر کنم؟

سلام. برای تعمیر کابینت های لامی و پلی گلاس بهتر است. به عنوان مثال، اگر کابینت شما دارای خط و خش است، می توانید از موادی مانند بتونه یا ترکیب دیوار خشک استفاده کنید. این مواد را با استفاده از یک تیغه 6 اینچی روی پوشش بمالید. همچنین می توانید از روش های دیگری مانند: ب- کابینت ها را با کاغذ دیواری بپوشانید، کابینت ها را رنگ کنید یا دستگیره ها را تعویض کنید.

چگونه می توانم کابینت های لیمی گلس و پلی گلاس را تمیز کنم؟

سلام. تمیز کردن ویترین و پلی‌گلاس کامپوزیت می‌توانید به عنوان مثال، تمیز کردن کل کابینت، می توانید از یک پارچه نرم و مرطوب با صابون ظرفشویی استفاده کنید. برای از بین بردن لکه های چربی می توانید از محلول سرکه سفید و آب استفاده کنید. از بین بردن لکه های سرسخت می توانید از محلول سرکه سفید و جوش شیرین استفاده کنید. 

مزایای کابینت پلی گلاس

استفاده از روکش پلی استر و لبه های ملامینه در این کابینت ها ویژگی های منحصر به فرد کابینت پلی گلاس از جمله:

ترکیب طرح های مات و براق روی این کابینت ها باعث زیباتر شدن محیط آشپزخانه می شود.
این کابینت ها دارای سطح شیشه ای براق با وزن و دوام بسیار سبک می باشند.
مقاومت کابینت پلی گلاس در برابر رطوبت، رطوبت، نور و گرما بسیار بالاست.
این کابینت ها ضد خش هستند و در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند.
به دلیل ضد باکتری بودن سطح کابینت، امکان تکثیر قارچ و باکتری در آن وجود ندارد.

معایب کابینت های پلی گلاس

به عنوان محدودیت این کابینت ها می توان به قیمت نسبتا بالای آنها اشاره کرد. 

روکش های ام دی اف، پلی استر و ملامینه به کار رفته در این کابینت ها باعث افزایش قیمت می شود. ضمناً ساخت و اجرای این کابینت ها مهارت و تخصص بالایی 

را می طلبد و بی توجهی به جزئیات و ظرافت کار منجر به افت کیفیت آنها می شود.

تفاوت کابینت های پلی گلاس و لامی گلاس

کابینت های شیشه ای و پلی گلاس لامی هر دو دارای بدنه ام دی اف هستند و تنها تفاوت در نوع لایه پوششی به کار رفته در هر کدام است. 

برای کابینت های پلی گلاس دو طرف قطعه کار با ملامینه پوشانده شده و یک لایه ملامینه روی بدنه ام دی اف و در نهایت لایه پلی استر روی آن قرار می گیرد. 

اما در Lamy Glass لایه بیرونی کار از PVC ساخته شده است. همچنین لازم به ذکر است که قیمت لیمی گلس نسبت به پلی گلس گرانتر است.

تفاوت بین پلی گلاس، شیشه لامی و ویترین بلند

یکی دیگر از نمونه های بسیار محبوب کابینت آشپزخانه با سطح شیشه ای، کابینت های شیشه ای است. این کابینت ها مانند لامی گلس و پلی گلس بدنه ام دی اف بسیار

 مقاومی دارند و روکش استفاده شده از پلاستیک مخصوصی به نام پلکسی می باشد. هایگلاس از نظر ظاهر و دوام پشت سر لامی گلاس و پلی گلاس قرار دارد.

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس

در محاسبه قیمت کابینت های پلی گلاس و لامی گلاس در مرحله اول نوع متریال مورد استفاده اهمیت دارد. پانل ها و روکش های لامی گلس و پلی گلس در دو نسخه

 خارجی و داخلی در بازار موجود می باشد که نوع خارجی آن قیمت بالاتری دارد. 

علاوه بر این، طراحی و اندازه کابینت ها، ضخامت ام دی اف و جنس ام دی اف و همچنین نوع یراق آلات و دستگیره های به کار رفته در آن ها می تواند تاثیر زیادی در

 قیمت کار داشته باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کابینت ها و قیمت آنها می توانید با شماره تلفن های 77967222 – 021 – 77967221 – 021 با کارشناسان فروش آرکوچوب تماس

 حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *