وبلاگ

کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران چیست : کابینت ممبران یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه است. از مهم ترین ویژگی ها می توان به تنوع رنگ بسیار زیاد، بهترین طراحی و مدل های جدید زیبا و متناسب با سبک های مختلف داخلی و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد. این کابینت ها که به آن کابینت وکیوم نیز می گویند دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده و ایجاد طرح ها و نقوش متمایز در قسمت های مختلف جلوه ای منحصر به فرد به این کابینت بخشیده است.

آرکوچوب ؛ تولید کننده کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های مختلف راهنمای جامعی در مورد اینکه کابینت ممبران به طور کلی چیست و هر آنچه که باید در مورد قیمت، رنگ، مزایا و معایب، طراحی و ساخت و نکات مهم هنگام خرید کابینت ممبران بدانید، ارائه کرده است. 

کابینت ممبران چیست؟

با توجه به عدم قطعیت ها و سوالات فراوان در مورد این کابینت ها، می توان به این سوال که کابینت ممبران چیست پاسخ زیر را داد:

کابینت های ممبران از پانل های ام دی اف به ضخامت 16 میلی متر ساخته شده اند و دارای بخش های مختلفی از قبیل کابینت های زمینی، کابینت های پایه، کابینت های شیشه ای، جزیره ها، ستون ها و تاج ها و نورهای زیرین می باشند. طرح های چشمگیر که اغلب از هنر و معماری ایرانی الهام گرفته شده است، ابتدا با استفاده از دستگاه CNC بر روی پانل های ام دی اف ساخته و تراشیده شده و در نهایت با روکش وینیل و پی وی سی روی آن ها اعمال می شود.

پوشش پلاستیکی با استفاده از دستگاه های مخصوصی که پایداری و دوام و همچنین چسبندگی بالای پوشش را تضمین می کند، روی کابینت های ممبران اعمال می شود و با وکیوم آب بندی می شود.

راهنمای خرید کابینت ممبران

کابینت یکی از مهم ترین و مهم ترین قسمت های هر آشپزخانه ای است که علاوه بر زیبایی محیط، نظم و استفاده بهینه از فضا، نگهداری بیشتر وسایل و دسترسی آسان به تک تک وسایل را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل متریال، طراحی و روش ساخت کابینت ها بسیار متنوع است و با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون می توانید از بین گزینه های زیادی مانند کابینت های کلاسیک و مدرن و … انتخاب کنید.

کابینت ممبران که نام دیگر کابینت های وکیوم است، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای آشپزخانه هایی با فضاهای باز نسبتا بزرگ است که هدفشان ایجاد فضایی کاملا کلاسیک و مجلل است. این کابینت ها بدنه ای از ام دی اف دارند و بسته به نوع طرح های ایجاد شده در آن ها به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند.

بهترین مارک کابینت ممبران

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین برند کابینت ممبران صحبت کنیم، اجازه دهید کابینت شرکتی را به شما معرفی کنم. همانطور که می دانید کابینت یکی از مهم ترین قسمت های طراحی داخلی آشپزخانه است که انتخاب نوع و سبک آن و همچنین برند سازنده اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند با شرکت های معتبر و بزرگ کار کنند بدون اینکه دچار مشکل و سخنان بد نجار شوند. کابینت های آشپزخانه تولید شده توسط این شرکت ها کابینت شرکتی نامیده می شود و با استفاده از مواد مختلف و در طرح های مختلف ساخته و تولید می شود. کابینت های شرکتی ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند و همین ویژگی ها باعث تمایز این نوع کابینت با سایر کابینت ها می شود.

اولاً دارای ابعاد و طرح های مشخص و ثابتی هستند.
متریال مورد استفاده برای کابینت های شرکت استاندارد و خاص است.
تغییر اساسی در مدل کابینت امکان پذیر نیست و مشتری می تواند به سادگی گزینه ای را از بین مدل های مختلف این شرکت انتخاب کند.
حال برای معرفی بهترین برند کابینت ممبران باید چند نکته را بدانید: قبل از نصب کابینت ممبران قطعا می توان کیفیت آن را تشخیص داد. به این ترتیب، هرکسی که بخواهد کابینت ممبران را برای شما نصب کند و آن را به شما بفروشد، می تواند روکش پی وی سی را خودش بسازد یا آن را به صورت محلی خریداری کند.

هنگامی که برای ساخت کمد خود در آرکوچوب یا مکان دیگری با یک کارگاه قرارداد می بندید، می توانید بازدید کنید و ببینید مواد مورد استفاده در کجا تولید می شود. لایه پی وی سی و چسب از کجا می آید؟ موضوع تضمین کیفیت بسیار جدی تر است و آکوچوب این گارانتی را با 3 سال گارانتی و 5 سال خدمات مشتری ارائه می دهد تا نگرانی شما را برطرف کند.

انواع کابینت ممبران (وکیوم)

کابینت های ممبران را می توان با توجه به طراحی و ابزار مورد استفاده برای قسمت های مختلف به گروه های مختلفی تقسیم کرد:

کابینت ممبران مدرن

برخلاف تصور اکثر مردم، کابینت های ممبران را می توان در طرح هایی طراحی و تولید کرد که کاملاً با دکوراسیون مدرن مطابقت داشته باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این گروه از کابینت ها دارای طرح ها و نقش های ساده تری هستند و رنگ های استفاده شده ساده و بدون سایه است. به عبارت دیگر، کابینت ممبران مدرن نسخه ای ساده شده از طراحی کلاسیک است که تا حد امکان از نقوش و گل های متمایز و همچنین ابزار دندان موشی در ستون و سر تخت خود استفاده نمی کند.

کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران کلاسیک محبوب ترین سبک کابینت کلاسیک است
نوع اصلی کابینت وکیوم دارای طراحی کلاسیک است، بنابراین آنچه در نگاه اول خودنمایی می کند گل های چشم نواز و منبت کاری شده در تاج، ستون ها و سنگ قبرها است. این کابینت ها با ارائه زیبایی و اصالت کابینت های چوبی آشپزخانه با قیمت مناسب به شما این امکان را می دهند که محیطی کاملا سلطنتی و خاص در گوشه ای از منزل خود ایجاد کنید. با کمی دقت در انتخاب رنگ می توانید کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک را به یکی از زیباترین و بی نظیرترین گزینه ها تبدیل کنید. لازم به ذکر است که قیمت کابینت وکیوم کلاسیک به طور قابل توجهی ارزانتر از کابینت چوبی است.

بهترین رنگ برای کابینت ممبران

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه کابینت های ممبران بیندازیم، متوجه می شوید که این سبک از کابینت ها محصولی بسیار جدید به حساب می آیند اما در این مدت کوتاه محبوبیت زیادی به دست آورده اند و به همین دلیل، توسعه دهندگان این سبک فضای داخلی تنوع بیشتری در رنگ و طراحی محصولات خود پیدا کرده اند تا سهم بیشتری از بازار موجود را به خود اختصاص دهند. اما از بین صدها رنگ ساده و طرح دار و رنگ های متنوع واقعاً بهترین رنگ برای کابینت ممبران کدام است؟ به عبارت دیگر چگونه بهترین رنگ را برای این کابینت ها انتخاب می کنید؟

مبحث رنگ در طراحی دکوراسیون یک مقوله کاملا سلیقه ای محسوب می شود و برای انتخاب بهتر باید به رنگ سایر لوازم آشپزخانه، رنگ کف و کاشی ها توجه کرد. کابینت آشپزخانه ممبران محصولی بسیار محبوب است و در صدها رنگ در بازار موجود است. با این حال، مشتریان در حال حاضر دو رنگ سفید و گردویی را ترجیح می دهند که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید را می توان به عنوان محبوب ترین رنگ این سبک کابینت معرفی کرد. در واقع رنگ سفید در کابینت های کلاسیک و مدرن بسیار پرطرفدار است و این محبوبیت دلایل متعددی دارد مانند انعکاس صحیح نور در محیط آشپزخانه که با رنگ سفید به بهترین وجه امکان پذیر است. یکی دیگر از ویژگی های خاص رنگ سفید این است که استفاده از این رنگ فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و انتخاب رنگ سفید کابینت آشپزخانه آرامش بیشتری را در منطقه ایجاد می کند.

کابینت ممبران چیست

در این کابینت شیک و مجلل از دستگیره های استیل زیبا استفاده شده است. برای این دکور مجلل سنگ کورین به عنوان متریال صفحه نمایش به رنگ دکور داخل کمدها انتخاب شد. و از آنجایی که رنگ جزیره انتخاب شده برای این دکور قهوه ای سوخته برای تضاد رنگی بیشتر است، رنگ تاپ کورین در جزیره هم رنگ روشن کابینت ها انتخاب شد. این تضاد رنگ باعث می شود آشپزخانه شیک تر از قبل به نظر برسد. همانطور که در تصویر کابینت ممبران سفید مشاهده می کنید، مدل درب ابزار حک شده و کنده کاری شده ظاهر خوبی دارد.

یکی از محبوب ترین و بهترین رنگ هایی که می توان برای کابینت های شیشه ای، پولیش و وکیوم و سایر مدل ها انتخاب کرد، رنگ سفید صدفی است. این رنگ برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسبی است زیرا تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد و باعث بزرگتر نشان دادن اتاق می شود. کابینت ممبران سفید شل در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک قابل سفارش است.

در بسیاری از موارد این کابینت ها همانطور که در تصویر نمونه مشاهده می شود از سنگ های جزیره ای و کورین با رنگ های متضاد استفاده می کنند تا ترکیب بهتر و جذاب تری ایجاد کنند.

کابینت ممبران ساخته شده از چوب گردو

اگر به دنبال گزینه ای مناسب برای آشپزخانه کلاسیک هستید، بهتر است کابینت ممبران گردویی را انتخاب کنید. اگر این کابینت ها به صورت حرفه ای انجام شوند بسیار شبیه به کابینت های چوبی خواهند بود. البته توجه داشته باشید که کابینت های ممبران قهوه ای و چوب گردو نمی توانند جلوه خوبی برای آشپزخانه های کوچک ایجاد کنند و بهتر است برای محیط هایی که محدودیت مکانی وجود ندارد از آن ها استفاده کنید.

کابینت ممبران ساخته شده از چوب گردو

انتخاب این سبک کابینت آشپزخانه عمدتا توسط افرادی انجام می شود که عاشق طبیعت هستند و رنگ چوب را دوست دارند. کابینت ممبران چوب گردو برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیست. دلیل این امر واضح است، زیرا رنگ های گردویی و قهوه ای اتاق را از نظر بصری کوچکتر نشان می دهند و استفاده از آنها در کمدهای کوچکتر توصیه نمی شود.

کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران سفید و طلایی

کابینت ممبران طلایی سفید را در تصویر مثال مشاهده می کنید. استفاده از ستون های طلایی این دکور را منحصر به فرد کرده است. در ضمن در این دکور جایی برای ادویه های فوق العاده در کنار گاز وجود دارد که بسیار مفید است. همانطور که در تصویر مثال مشاهده می کنید، هود روی کابینت های ممبران (وکیوم) قابل مشاهده نیست. و به اصطلاح از هود مخفی استفاده می شود.

کابینت ممبران سفید و طلایی

متریال سطح سنگی این آشپزخانه سنگ کورنت است که این دکوراسیون کلاسیک را زیباتر کرده است. تاج و چراغ کلاسیک در این دکور خودنمایی می کند. در این دکور زیبا از سنگ کورین و سرامیک کرم برای تضاد رنگ و توجه بیشتر بین کابینت ها استفاده شده است. این یک انتخاب بسیار هوشمندانه و حرفه ای است.

روکش ممبران کرم طلایی

در تصویر نمونه کابینت ممبران کرم طلا، کابینت ها از ام دی اف با روکش ضد آب کرم می باشد. جنس کابینت سنگ کورین می باشد. رنگ مشکی تضاد رنگی در دکوراسیون و ظاهری شیک تر ایجاد می کند. همانطور که در تصویر این نمونه کار مشاهده می کنید مدل درب ها و تاج و چراغ بسیار مجلل و مجلل می باشد. و استفاده از سردرهای طلایی و بوفه های شیشه ای کار را پیچیده تر کرد.

کابینت ممبران چیست

روکش ممبران کرم طلایی

همانطور که از تزیین زیبای کابینت ممبران کرم طلایی مشاهده می کنید از سرامیک بین کابینت ها هم رنگ کابینت ها انتخاب شده است که در کنار سنگ کورین طرح دار صحیح ترین انتخاب ممکن است. و این باعث می شود که انتخابی عالی برای این آشپزخانه باشد. مدل دستگیره ها دارای طرح گلدار کلاسیک است که خود دکور را جذاب تر می کند.

کابینت ممبران قهوه ای

در دو دهه اخیر، انتخاب رنگ قهوه ای برای کابینت آشپزخانه بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته است، زیرا رنگ قهوه ای برگرفته از رنگ چوب است و حس طبیعت را به خانه شما می بخشد. در واقع رنگ قهوه ای این سبک کلاسیک ممبران طرفداران خاص خود را دارد و با وجود صدها رنگ از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کابینت ممبران قهوه ای

همانطور که در بالا توضیح دادیم این رنگ بیشتر برای آشپزخانه هایی با متراژ بزرگتر مناسب است. در این دکور شیک علاوه بر ستون های منبت کاری شده زیبا، تاج و پایین چراغ نیز به چشم می خورد. برای این دکوراسیون دستگیره کابینت سرامیکی انتخاب شده که بسیار چشم نواز و زیباست و استفاده از سنگ کورین در این آشپزخانه این دکوراسیون شیک را مجلل کرده است. اگر قصد خرید کابینت ممبران و داشتن فضای آشپزخانه بزرگ دارید، انتخاب این رنگ ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

کابینت ممبران چیست

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران را قبل از خرید بدانید

با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه ممبران انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه ممبران (وکیوم) بسیار بیشتر از معایب آن است.

مزایای کابینت ممبران

هر نوع کابینت آشپزخانه دارای ویژگی های مثبت و منفی است که قبل از خرید و انتخاب باید به آن ها توجه کنید. مزایای اصلی کابینت آشپزخانه ممبران شامل گزینه های زیر است:

تنوع زیاد در رنگ و طرح
قیمت ارزان نسبت به دیگر کابینت های کلاسیک
زیبایی بی نظیر
معایب کابینت ممبران
با وجود مزایا و ویژگی های مثبتی که این کابینت ها به همراه دارند، نکات منفی نیز در مورد آن ها وجود دارد که البته تا حد زیادی به نحوه ساخت و اجرای آن ها بستگی دارد. 

کابینت های ممبران دارای معایب زیر هستند:

استفاده از چسب بی کیفیت و رعایت نکردن استانداردهای پوشش خلاء باعث می شود که به مرور زمان پوشش درب کنده شود.
نور مستقیم خورشید می تواند عمر کابینت و چسبندگی روکش به در را کاهش دهد.
روکش های بی کیفیت می توانند توسط ابزارهای تیز خراشیده و سوراخ شوند.
از آنجایی که دسترسی به روکش های کابینت دشوار است، تعمیر و گسترش کابینت می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.
عدم اجرای صحیح و حرفه ای کنده کاری و ایجاد نقش های برجسته می تواند بر ظرافت و زیبایی طرح تاثیر بسزایی داشته باشد.

ساخت کابینت ممبران

در زیبایی و منحصر به فرد بودن کابینت های ام دی اف و ممبران وکیوم شکی نیست اما تمامی کابینت هایی که با این نام عرضه می شوند نمی توانند زیبایی و کیفیت را تضمین کنند. نحوه ساخت کابینت ممبران و رعایت استانداردها تاثیر مستقیمی بر کیفیت و تاثیر کار دارد. چندین مرحله مهم در ساخت کوره های خلاء وجود دارد:

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه ممبران

با توجه به تنوع طرح های ارائه شده برای این کابینت ها و تردیدهایی که ممکن است مشتری در مورد عملکرد کار داشته باشد، لازم است ابتدا طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه ممبران ارائه شود. طراحی کابینت ممبران باید توسط افراد حرفه ای انجام شود تا بیشترین شباهت ممکن را به عملکرد کار داشته باشد و تمامی جزئیات کابینت مناسب برای فضای داخلی آشپزخانه به وضوح نمایان شود.

طراحی سه بعدی کابینت ممبران

یکی از عناصر مهم تیم طراحی آرکوچوب توجه قابل توجهی است که به این مسائل می کند. جزئیات بیشتر را در زیر به شما خواهیم داد. با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در طراحی داخلی آشپزخانه و مهمتر از آن بهترین طراحی ممکن را مطابق با سلیقه مشتری به شما پیشنهاد می کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید. و البته در طراحی کابینت آشپزخانه ممبران ناگفته نماند: به تاج و زیر چراغ ها، نحوه قرارگیری ستون ها و سرستون ها و از همه مهمتر به موقعیت کابینت و جزیره دقت کنید. یک نکته بسیار ارزشمند در طراحی هر آشپزخانه ای است. .

ابزارآلات درب کابینت ممبران و سایر قطعات

همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی های برجسته و حکاکی های حرفه ای و ابزار بر روی درب کابینت ممبران و سایر قطعات از ویژگی های اصلی این کابینت ها می باشد. این طرح ها توسط دستگاه های CNC بر روی تخته های ام دی اف مرغوب ایجاد می شود.

وکیوم روکش درب کابینت

در نهایت روکش های پلاستیکی که در رنگ های بسیار متنوع موجود است با استفاده از دستگاه های مخصوص درب و سایر قسمت ها جاروبرقی می شود. نوع چسب استفاده شده برای این کار و رعایت استانداردهای نصب و متریال روکشی با کیفیت کار و دوام کابینت ارتباط مستقیم دارد.

درب کابینت ممبران

اگر بخواهیم نگاهی به انواع سبک های کابینت ممبران بیندازیم متوجه انتخاب زیاد مدل ها و رنگ ها می شویم. با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که درهای با ظرافت بالا را انتخاب نکنید. با این نقوش، روکش های پرس وکیوم به خوبی چسبانده نشده اند و پس از مدتی از درب بلند می شوند.

کابینت ممبران چیست

درب کابینت ممبران

در تصویر بالا مجموعه ای از نمونه درب های ممبران شرکت آرکوچوب را مشاهده می کنید که در مدل ها و رنگ های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد. همچنین برای بازدید از نمایشگاه دائمی آرکوچوب می توانید با ما تماس بگیرید.

تاج و زیر نور در طراحی کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران حاوی اجزای کوچکی است که تاثیر بسزایی در زیبایی محصول نهایی دارد. این اجزا شامل تاج و پایین لامپ در کابینت های دیواری می باشد. این چراغ های بالا و پایین در طرح ها و مدل های زیادی موجود است. محبوب ترین نوع تاج و زیر لامپ البته به اصطلاح دندان موشی است. در کابینت های ممبران از پایه ها برای پوشاندن قسمت پایین کابینت های پایه استفاده می شود تا ته کابینت نمایان نباشد و دکور زیباتر به نظر برسد. ویترین های شیشه ای نیز جزء جدایی ناپذیر کابینت های ممبران هستند که در ده ها طرح مختلف در بازار موجود است.

ستون و ستون در طراحی کابینت ممبران

ستون ها یکی دیگر از اعضای خانواده عناصر کابینت هستند. این ستون های برجسته علاوه بر تاثیری که در زیبایی دکور دارند، کاربردی نیز هستند. اگر با لوازم آشپزخانه آشنا هستید، نام لوازم سوپرمارکت یا سوپر چاشنی را شنیده اید. این لوازم جانبی را می‌توان در ستون‌های برجسته کابینت تعبیه کرد و علاوه بر زیبایی، امکان استفاده حداکثری را از کوچک‌ترین قسمت آشپزخانه نیز فراهم کرد. 

کابینت ممبران بخریم یا پولیش بزنیم؟

این دو کابینت کاملا متفاوت هستند و تنها شباهت آنها استفاده از تخته ام دی اف برای بدنه هر دو است. کابینت پولیش از تخته های ام دی اف 25 میلی متری و برای ممبران از تخته های 16 میلی متری استفاده می شود. به طور کلی برای انتخاب بهتر بین این دو گزینه، توجه به این نکته ضروری است که اگر به دنبال کابینتی با طرح های مختلف هستید، کابینت طرح انزو یا پولیچی گزینه مناسبی نیست زیرا این کابینت ها به رنگ سفید براق هستند. علاوه بر این، برای خرید یک کابینت ارزان قیمت، بهتر است ممبران را انتخاب کنید.

کابینت ممبران بخریم یا پولیش بزنیم؟

کابینت ممبران بخریم یا کابینت بلند شیشه ای؟
برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به شرایط آشپزخانه خود توجه کنید. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه کوچک است، بهتر است کابینت های شیشه ای را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر به دنبال کابینت های کاملا کلاسیک هستید، ممبران انتخاب بهتری است زیرا هایگلس در گروه کابینت های مدرن قرار می گیرد.

نکات مهم در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه ممبران

هنگام خرید اجاق های وکیوم باید به نکات مهمی توجه کرد:

مواد چسبنده و روکش درب کابینت ممبران باید کیفیت بالایی داشته باشد در غیر این صورت به مرور زمان از روی ام دی اف جدا می شود. (مهمترین عامل برای افزایش خلاء در کابینت ممبران)
اگر از کمبود فضا در آشپزخانه رنج می برید، خرید کابینت وکیوم گزینه خوبی برای خانه شما نیست. اجرای این کابینت ها به فضای نسبتا زیادی نیاز دارد و به اشکال L، U، خطی و جزیره ای طراحی شده اند.
در انتخاب رنگ کابینت دقت کنید! برخلاف سایر لوازم و لوازم خانگی، کابینت آشپزخانه به دلیل قیمت بالا و زمان بر بودن مراحل نصب، دیرتر تعویض می شود. بنابراین لازم است رنگ هایی را انتخاب کنید که با سبک های مختلف دکوراسیون همخوانی داشته باشند.
جنس ام دی اف درب ها (کاستمونا یا واناچای) یکی از بهترین برندهای موجود و دارای استانداردهای جهانی می باشد.

قیمت کابینت ممبران

به طور کلی می توان گفت که قیمت کابینت ممبران نسبت به کابینت های چوبی و کلاسیک بسیار ارزانتر است، با این حال این کابینت ها دارای طیف قیمتی گسترده ای هستند که قطعاً ارزش توجه دارد. چندین عامل مهم هنگام قیمت گذاری اجاق های خلاء نقش دارند، مانند: ب- نوع چسب، جنس روکش، اندازه و ابعاد کابینت دیواری، کفی و پایه ای، جزیره آشپزخانه، کابینت های شیشه ای و همچنین نوع و ضخامت ام دی اف! بدون شک هر چه متریال به کار رفته برای این کابینت ها کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

با توجه به نوسانات قیمت توصیه می کنیم برای استعلام قیمت روز کابینت ممبران با کارشناسان ما در آرکوچوب با شماره های 77967222 – 021 – 77967221 – 021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید نمونه های بیشتری از فرهای وکیوم را در تنها صفحه رسمی آرکوچوب در اینستاگرام آرکوچوب مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *