وبلاگ

آشنایی با کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم : در این مقاله همه چیزهایی که قبل از خرید کابینت وکیوم باید بدانید را به شما خواهیم گفت. توصیه می کنم تا آخر با ما باشید:

اگر قصد خرید کابینت منزل خود را دارید یا با خرید کابینت بانوی خانه را خوشحال می کنید، احتمالا در مورد انواع کابینت آشپزخانه به اندازه کافی تحقیق کرده اید. در این صورت حتما انواع و مدل های مختلف کابینت شما را گیج می کند. البته جای نگرانی نیست اما ما به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید.

انتخاب نوع کابینت (اعم از خرید کابینت ام دی اف – کابینت کلاسیک – کابینت مدرن) ارتباط مستقیمی با بودجه، سلیقه، ابعاد آشپزخانه شما و رنگ سایر وسایل منزل دارد. اگر می خواهید انتخاب عاقلانه ای داشته باشید باید به این نکات به ظاهر کوچک توجه ویژه ای داشته باشید. در این مقاله می خواهیم به شما توضیح دهیم که کابینت وکیوم چیست. از شما دعوت می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا مزایا و معایب کابینت وکیوم را یکی یکی مرور کنیم. در ادامه این مقاله به قیمت کابینت وکیوم و همچنین طراحی و انواع مدل های کابینت وکیوم می پردازیم.

کابینت وکیوم چیست؟

کابینت وکیوم یکی از پرفروش ترین مدل های کابینت امروزی در بازار ایران می باشد. اما ممکن است با نام کابینت وکیوم آشنا نباشید. در واقع کابینت وکیوم نام دیگر کابینت ممبران است. به این مدل کابینت، کابینت پی وی سی نیز می گویند. اصولا کابینت وکیوم، کابینت ممبران و کابینت پی وی سی هر سه نام یک محصول هستند. در این مقاله می خواهیم شما را با جزئیات بیشتری با این سبک کابینت آشپزخانه آشنا کنیم.

پوشش خلاء نوعی پلاستیک ساخته شده از وینیل است. کابینت های وکیوم در صدها رنگ مختلف و هزاران طرح منحصر به فرد در حال محبوبیت روزافزون در دنیای کابینت ها هستند. ویژگی اصلی این سبک کابینت درب های حکاکی شده زیبا با رنگ های مختلف است. کابینت وکیوم در دسته کابینت های کلاسیک قرار می گیرد و مانند دیگر کابینت های این سبک از ستون ها و گل های منبت کاری شده بهره می برد. وجود تاج و چراغ زیر لامپ از دیگر ویژگی های این نوع دکوراسیون آشپزخانه است.

نور بالا و پایین کابینت وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم شامل اجزای کوچکی است که تاثیر بسزایی در زیبایی محصول نهایی دارد. این اجزا شامل تاج و پایین لامپ در کابینت های دیواری می باشد. این چراغ های بالا و پایین در طرح ها و مدل های زیادی موجود است. محبوب ترین نوع تاج و زیر لامپ البته به اصطلاح دندان موشی است. برای کابینت های وکیوم (ممبران) از زیرپایی برای پوشاندن قسمت زیرین کابینت های زمینی استفاده می شود تا ته کابینت نمایان نباشد و دکور زیباتر به نظر برسد. ویترین های شیشه ای که در ده ها طرح مختلف موجود است نیز جزء تجهیزات اولیه کابینت وکیوم می باشد.

تاج و زیر چراغ کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم

ستون کابینت وکیوم
ستون ها یکی دیگر از اعضای خانواده کابینت خلاء هستند. این ستون های برجسته علاوه بر تاثیری که در زیبایی دکور دارند، کاربردی نیز هستند. اگر با لوازم آشپزخانه آشنا هستید، نام لوازم کابینت سوپرمارکتی یا چاشنی فوق العاده را شنیده اید. این لوازم را می توان در ستون های برجسته کابینت تعبیه کرد تا علاوه بر جنبه زیبایی، از کوچکترین قسمت آشپزخانه نیز به نحو مطلوب استفاده شود.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه وکیوم

دانستن مزایا و معایب کابینت وکیوم، تصمیم خرید شما را به تصمیمی آگاهانه تبدیل می کند. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه ممبران (وکیوم) به مراتب بیشتر از معایب آن است. ما به معایب و مزایای اصلی کابینت وکیوم خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

معایب و مزایای کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم

معایب کابینت وکیوم
مشکل اصلی کابینت وکیوم در ظرافت و پیچیدگی طراحی نهفته است. کابینت های وکیوم (ممبران) معمولاً از ام دی اف خام که با لایه ای از PVC که رنگ پوسته را تعیین می کند پوشانده شده و با استفاده از حرارت و دستگاه های مخصوص وکیوم به هم چسبانده می شوند. در طی این فرآیند، اگر طرح های فرورفته یا برجسته بیش از حد ظریف باشند، پوشش PVC به خوبی انجام نمی شود و در نهایت با محصول معیوب مواجه خواهید شد. با این حال راه حلی که به شما پیشنهاد می کنیم این است که از طرح ها یا حکاکی ها و نقوش خیلی ظریف و ظریف استفاده نکنید و ترجیحا از طرح ها و نقوش بزرگتر استفاده کنید.

عیب دیگری که باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان از کابینت وکیوم شده است این است که لایه غشایی پی وی سی پرس شده پس از مدتی کنده می شود و ممکن است اصلاً این عیب کابینت وکیوم نباشد. و فقط نشان دهنده کیفیت پایین کار نجار شماست. 

زیرا همانطور که قبلا ذکر شد چسب PVC بسیار مهم است و اگر چسب یا روکش وکیوم بی کیفیت باشد پس از مدتی لایه پی وی سی جدا می شود و ظاهر بدی به کابینت شما می دهد. یکی دیگر از معایب کابینت ممبران حساسیت آن به گرما و نور است، بنابراین در صورت قرار گرفتن مداوم در معرض گرما یا نور خورشید، کابینت همیشه به کابینت شما برخورد می کند. چسب وکیوم به مرور زمان شل شده و از هم جدا می شود.

یکی دیگر از مشکلات یا عیب بزرگ کابینت وکیوم نادر بودن ورق های آن است. اگر می خواهید کابینت جاروبرقی خود را تعمیر یا بازسازی کنید، ممکن است ورق مشابه کابینت خود را پیدا نکنید. یکی دیگر از معایب کابینت های غشایی با روکش PVC حساسیت آنها به اجسام نوک تیز است. باید مراقب باشید که به اجسام نوک تیز دست نزنید، در غیر این صورت دردسر زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

مزایای کابینت وکیوم

چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد قیمت پایین کابینت وکیوم نسبت به سایر کابینت های کلاسیک است.
کابینت های وکیوم در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند.
پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید کابینت های کلاسیک را برای فضای داخلی آشپزخانه خود انتخاب کنید. به جای استفاده از کابینت های کلاسیک با مواد تقلبی به دلیل قیمت بالا از کابینت های وکیوم استفاده کنید. زیرا ارزانتر است و ظاهر یک کابینت چوبی کلاسیک را به شما می دهد.
از دیگر مزایای آن می توان به تنوع رنگ و طرح کابینت وکیوم اشاره کرد.

طراحی کابینت وکیوم

بزرگترین مزیت طراحی سه بعدی این است که می توانید طرح و سبک کابینت مورد علاقه خود را قبل از سفارش در آشپزخانه خود مشاهده کنید. این به انتخاب طرح و مدل مورد نظر کمک می کند. قبل از هر چیز باید بدانید کابینت وکیوم چیست که حتما در این مقاله خواهید آموخت. این طرح ها با اندازه گیری های دقیق محاسبه شده و بسیار طبیعی و واقعی هستند.

شرکت آرکوچوب با بهره گیری از صنعتگران و طراحان حرفه ای در زمینه کابینت های کلاسیک آماده ارائه طراحی سه بعدی و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشد. در نهایت می توانید قبل از خرید کابینت ام دی اف و کابینت کلاسیک و کابینت وکیوم خود از مجموعه آکوچوب که از ظرافت و دقت طراحان آن برخوردار است، با خیالی آسوده نمونه های کابینت و دکوراسیون خود را در طرح های پیشنهادی به ما بسپارید و از کیفیت آن مطمئن شوید. 

آشنایی با کابینت وکیوم

مدل کابینت وکیوم

و البته در طراحی کابینت آشپزخانه وکیوم، ناگفته نماند که توجه به تاج و زیر چراغ ها، نحوه قرارگیری ستون و تخته سر و از همه مهمتر موقعیت کابینت ها و جزیره یکی از نکات مهم در طراحی هر آشپزخانه است. .
یکی از عناصر مهم تیم طراحی کابین جدید توجه قابل توجهی است که به این مسائل می کند. جزئیات بیشتر را در زیر به شما خواهیم داد. با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در طراحی داخلی آشپزخانه و مهمتر از آن بهترین طراحی ممکن را مطابق با سلیقه مشتری به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین رنگ کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم

بیشتر افراد تمایل به انتخاب رنگ سفید دارند، اما معتقدند رنگ سفید نشانه تمیزی، سادگی و نظم است. در این قسمت از مقاله به شما می گوییم که با تغییر و انتخاب بهترین رنگ کابینت وکیوم می توانید دکوراسیون قدیمی و خسته کننده آشپزخانه خود را تغییر دهید. می توانید با انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه خود گوشه ای را روشن کنید یا با استفاده از کابینت جزیره ای حال و هوای دکوراسیون آشپزخانه خود را کاملاً تغییر دهید. در این قسمت می خواهیم از رنگ سفید فراتر رفته و شما را با 32 رنگ پرفروش کابینت وکیوم آشنا کنیم.

رنگ کابینت وکیوم

آشنایی با کابینت وکیوم

کابینت وکیوم سفید
کابینت وکیوم سفید را می توان به عنوان محبوب ترین رنگ کابینت وکیوم معرفی کرد. در واقع رنگ سفید در کابینت های کلاسیک و مدرن بسیار پرطرفدار است و این محبوبیت دلایل متعددی دارد مانند انعکاس صحیح نور در محیط آشپزخانه که با رنگ سفید به بهترین وجه امکان پذیر است. مشخصه رنگ سفید نیز این است که استفاده از این رنگ فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و انتخاب رنگ سفید برای آشپزخانه آرامش بیشتری را در منطقه ایجاد می کند.

کابینت ممبران سفید

در این کابینت شیک و مجلل از دستگیره های تک پیچ مشکی زیبا استفاده شده است. در این دکور لوکس متریال سایه انتخاب شده است، سنگ کورین هم رنگ کابینت ها انتخاب شده است. اچ. صدف سفید. اگرچه این هماهنگی رنگی بین اجزای این آشپزخانه مجلل هیچ گونه تضاد رنگی برای دکور به ارمغان نمی آورد، اما این دکور زیبا خلوص و ظاهر خاص خود را مدیون انتخاب این رنگ است. همانطور که در تصویر نمونه کابینت وکیوم سفید مشاهده می کنید، مدل درب های ماشین کاری شده و حک شده ظاهر خوبی دارد.

کابینت وکیوم قهوه ای

آشنایی با کابینت وکیوم

در این تصویر کابینت وکیوم قهوه ای را مشاهده می کنید که زیباست. این کابینت لوکس دارای درهای حکاکی شده و تکمیل شده است. این نقوش زیبا توسط دستگاه CNC ایجاد شده و ظرافت بالایی دارد. در آشپزخانه های بزرگ، کابینت وکیوم قهوه ای می تواند انتخاب خوبی باشد. استفاده از نورهای بالا و پایین در این سبک کابینت مرسوم است که جذابیت و زیبایی آن را بیشتر از قبل می کند.

کابینت ممبران قهوه ای

انتخاب این سبک کابینت آشپزخانه عمدتا توسط افرادی انجام می شود که عاشق طبیعت هستند و رنگ چوب را دوست دارند. کابینت وکیوم قهوه ای برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیست. دلیل این امر واضح است، زیرا رنگ های گردویی و قهوه ای اتاق را از نظر بصری کوچکتر نشان می دهند و استفاده از آنها در کمدهای کوچکتر توصیه نمی شود.

قیمت کابینت وکیوم

برخلاف سایر کابینت های کلاسیک، قیمت کابینت وکیوم ارزان تر است و می توان آن را کابینت کلاسیک یا مدرن نامید. با در نظر گرفتن مشخصات استاندارد می توانید برای اطلاعات بیشتر و قیمت کابینت آشپزخانه خود بسته به طول با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت وکیوم در جدول زیر قیمت روز و روز بدون در نظر گرفتن نوسانات بازار می باشد. با این حال، اگر می‌خواهید روی این مواد کم کاری کنید و به فکر خرج کردن کمتر هستید، ممکن است نجار شما آن را بپذیرد، اما باید به خاطر داشته باشید که نجار پیشنهاد پایین‌تر شما را نه به این دلیل که سود کمتری به دست می‌آورد، بلکه به این دلیل است که از ضعیف استفاده می‌کند. مواد و وسایل مورد استفاده

مانند چسب وکیوم که ورق را روی صفحه فشار می دهد. اگر این مواد از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، ممکن است کابینت شما خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید فرسوده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *