وبلاگ

خرید کابینت ام دی اف + راهنمای خرید کابینت ام دی اف

خرید کابینت ام دی اف + راهنمای خرید کابینت ام دی اف

خرید کابینت ام دی اف + راهنمای خرید کابینت ام دی اف : کابینت ام دی اف و انواع آنها موضوع اصلی این مقاله است. استفاده از کابینت آشپزخانه سابقه طولانی در زندگی ما دارد. کابینت های کابینتی شکل از درختان به روش سنتی ساخته شده و با طرح های خاص و زیبا جذابیت بیشتری پیدا کرده است. شکل اولیه کابینت ها این بود و کم کم کابینت ها کاملتر شد و از کابینت های چوبی و فلزی استفاده شد و کم کم کابینت های ام دی اف ظاهر شد و تقریبا کل بازار را فتح کرد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف می پردازیم. از شما دعوت می کنم به ما بپیوندید:

شما عزیزان جهت خرید کابینت ام دی اف و یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب آرکوچوب تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهره مند شوید. آرکوچوب بر اساس بودجه و سلیقه شما بهترین راهنمایی را ارائه خواهد کرد تا هیچ‌گونه سردرگرمی و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. کارشناسان با کمال میل پاسخگوی تمامی سوالات شما دوستان عزیز هستند.

اما ام دی اف به چه معناست؟ آن ها از چه چیزی ساخته شده اند؟ چرا آنها محبوب ترین نوع کابینت هستند؟ MDF غیر از کابینت آشپزخانه چه کاربردهایی دارد؟ در زیر به این سوالات می پردازیم.

انواع کابینت ام دی اف

کابینت های ام دی اف که امروزه تقریبا در همه خانه ها یافت می شود، در سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با این استایل و مدل ها آشنا کنیم. تخته های ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت آشپزخانه می باشد. در بالا اشاره کردیم که ام دی اف چیست.

در مرحله اول ام دی اف خام با ضخامت شانزده میلی متر تولید می شود و سپس روکش های مختلف بر روی ام دی اف خام فشرده می شود. جنس این روکش ها بسیار متنوع است. اگر بخواهیم نگاهی به انواع کابینت آشپزخانه بیندازیم، ابتدا باید به سه سبک اصلی کابینت آشپزخانه اشاره کنیم:

کلاسیک
نئوکلاسیک
مدرن
حال می خواهیم شما را با جزئیات بیشتری در مورد این سه سبک کابینت آشنا کنیم.

کابینت ام دی اف کلاسیک

این نوع کابینت شامل سه محصول کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می باشد. این محصولات از نظر ظاهری شبیه هم هستند، ویژگی اصلی کابینت کلاسیک درب ابزار حک شده و کنده کاری شده است. این درب ها در طیف وسیعی از رنگ ها تولید می شوند.

در این سبک کابینت از ستون ها و گل های خاتم کاری نیز استفاده شده است. نکته دیگری که باعث جذابیت بیشتر این سبک کابینت می شود وجود تاج و چراغ ابزار در زیر چراغ ابزار نصب شده در کف و طاق کابینت های بالایی است. متریال پنل استفاده شده برای این سبک کابینت، سنگ مصنوعی کورینث است که خاصیت قابل حمل بودن را دارد. البته باید اشاره کنیم که روند تولید هر یک از محصولات کابینت کلاسیک کاملا متفاوت است.

کابینت ام دی اف مدرن

این نوع کابینت نیز شامل سه محصول تولید شده توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد. این محصولات عبارتند از: کابینت شیشه ای، کابینت با مشخصات بالا و کابینت ملامینه. هر کدام از این محصولات ذکر شده خواص خاص خود را دارند. امروزه در این سبک کابینت دیگر از تاج و پایین لامپ برای حفظ ظاهر مدرن کار استفاده نمی شود.

این سبک کابینت معمولا از دستگیره های مخفی یا مغناطیسی استفاده می کند. اما استفاده از دستگیره های استیل و سنتی در این سبک داخلی منسوخ شده و جای خود را به این دسته های مخفی داده است. کابینت های سبک مدرن نسبت به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک مقرون به صرفه تر هستند. تابلویی که برای این سبک انتخاب می شود معمولا پانل های چوبی HPL است که در برابر خش و آب مقاوم هستند.

کابینت ام دی اف نئوکلاسیک، کابینت ام دی اف سبک جدید

سبک نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه است که فرآیند تولید بسیار پیچیده و ظریفی دارد. این سبک کابینت نیز مانند دو سبک قبلی از کابینت ام دی اف صابونی ساخته شده است. درج های این نوع کابینت از ورق هایی به ضخامت 25 میلی متر ساخته شده است.

خرید کابینت ام دی اف + راهنمای خرید کابینت ام دی اف

این سبک کابینت شامل دو محصول به نام های کابینت پولیش و کابینت انزو (طرح انزو) می باشد. ضخامت تخته ام دی اف در این سبک بسته به نوع درب متفاوت است. رویه کابینت ام دی اف به سبک نئوکلاسیک معمولا از سنگ مصنوعی کورنت ساخته می شود.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف

در این قسمت از مقاله می خواهیم کابینت ام دی اف را با جزئیات بیشتری به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب کابینت ام دی اف را برای شما شرح دهیم. البته مزایای این نوع کابینت به مراتب بیشتر از معایب آن است. از شما دعوت می کنم تا با این سبک کابینت آشپزخانه بیشتر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید:

مزایای کابینت ام دی اف

تخته ام دی اف دارای انتخاب بی نهایت رنگ، طرح و مدل است و شما می توانید بدون توجه به سلیقه خود رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ظاهر شیک، کلاسیک و مدرن کابینت ام دی اف به زیبایی منازل می افزاید و از نظر جذابیت و زیبایی با کابینت های فلزی و قدیمی قابل مقایسه نیست.
از آنجایی که تراشه های چوب بازیافتی در تولید استفاده می شود، استفاده از آنها می تواند به حفاظت از محیط زیست کمک کند.
کابینت ام دی اف طول عمر بالایی دارد و وزن زیادی را تحمل می کند.
اصولا کابینت ام دی اف را می توان به راحتی با دستمال مرطوب تمیز کرد.
کابینت آشپزخانه ام دی اف قیمت مناسبی دارد.

معایب کابینت ام دی اف

هنگامی که سطح محفظه در معرض گرما قرار می گیرد، مانند هنگام قرار دادن دیگ داغ، به تدریج فرسوده شده و رنگ این قسمت تغییر می کند. توصیه می کنم از این کار اجتناب کنید.
کابینت ام دی اف در برابر رطوبت آسیب پذیر است و با تماس مکرر آب با کابینت این قسمت متورم می شود و قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد.
تخته های ام دی اف در هر رنگ و طرحی در برابر اجسام نوک تیز آسیب پذیر هستند.
در صورت وجود آسیب ناشی از حرارت یا اشیاء، کابینت قابل تعمیر نیست.

قیمت کابینت ام دی اف چقدر است؟

اولین سوال بسیاری از مشتریان این است: قیمت کابینت ام دی اف چقدر است؟ می خواهیم یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم. کابینت ام دی اف انواع مختلفی دارد. ابتدا باید قیمت کابینت ام دی اف مورد نظر خود را تعیین کنید.

کابینت ام دی اف می تواند کلاسیک یا مدرن باشد. در واقع امروزه قیمت پایه کابینت از متری 850000 به سبک مدرن شروع می شود و در سبک کلاسیک و کابینت های لوکس به متری 6000000 می رسد. حال باید تصمیم بگیرید که کدام نوع کابینت برای محیط آشپزخانه شما مناسب است. در این قسمت از مقاله نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین مدل ها و رنگ های کابینت آشپزخانه.

قیمت کابینت ام دی اف (نحوه محاسبه قیمت کابینت)

در آرکوچوب قیمت کابینت با استفاده از جدول بالا محاسبه می شود و بسته به طرح مورد نظر مشخص می شود که آیا کار از چند لایه و چند رنگ تشکیل شده و نیاز به کنترل CNC دارد یا خیر. همچنین استفاده از دستگیره های مخفی، لولاها و پریزهای مخصوص و همچنین طرح های روی درها و حتی پایین کابینت در قیمت ساخت کابینت گنجانده شده است.

محاسبه قیمت کابینت ام دی اف بر اساس متری طول البته با ابعاد استاندارد می باشد. ارتفاع استاندارد کابینت پایه با رویه و پایه 90 سانتی متر و عمق رویه 60 سانتی متر می باشد. ارتفاع استاندارد کمد دیواری (سربار) 70 سانتی متر و عمق آن 30 سانتی متر می باشد. 60 درصد از قیمت کل کابینت مربوط به کابینت پایه و 40 درصد به کابینت دیواری (ارتفاع 70 سانتی متر) می باشد. مبنای محاسبه کابینت کمدی، ویترین، کابینت ارتفاع 90 و … ضریبی از این استانداردها می باشد.

تفاوت برد ام دی اف ایرانی و خارجی

تفاوت تخته های ام دی اف ایرانی و خارجی در تراکم فیبر آنهاست. برد MDF بیرونی تراکم فیبر بالاتری دارد. این تراکم بالا باعث می شود که تخته MDF بیرونی به طور فزاینده ای قوی تر شود. تراکم بالا نصب لولاها و دستگیره ها را آسان کرده و هنگام باز و بسته شدن درب کابینت صدا ایجاد نمی کند.

تفاوت دیگر ام دی اف ایرانی و خارجی تیره تر بودن هسته ام دی اف ایرانی نسبت به خارجی است. دلیل تاریکی استفاده از چسب بیشتر است. روکش های ملامینه خارجی رنگ بهتری نسبت به ایرانی دارند و بیشتر حس طبیعت را دارند.

انواع پنل برای ساخت ام دی اف

MDF پرکاربردترین تخته برای ساخت کابینت های چوب مصنوعی است. پانل های ام دی اف از ترکیب قطعات نرم و سخت چوب و ترکیب آنها با موم و رزین ساخته می شوند. برای ساخت کابینت علاوه بر ام دی اف می توان از تخته های اچ دی اف نیز استفاده کرد. تولید HDF از حرارت و فشار زیادی استفاده می کند و نیازی به چسب نیست. این نوع محصول چوبی بسیار بادوام بوده و همچنین قیمت بیشتری نسبت به ام دی اف دارد. Teopan نیز از دیگر ورق های مورد استفاده در ساخت کابینت است. نئوپان محصولی چوبی است که از تراشه ها یا خرده های چوب ساخته می شود و چگالی کمی دارد. از این تخته برای ساخت کابینت ملامینه استفاده می شود و نسبت به ام دی اف بسیار ضعیفتر است.

جدیدترین مدل کابینت ام دی اف

امروزه کابینت سازی به صنعتی تبدیل شده است که هر روز گسترش می یابد و مدل ها و سبک های جدیدی به وجود می آید که با سلیقه و خلاقیت طراحان مطابقت دارد. کابینت ام دی اف در سبک های مختلف طراحی و تولید می شود. در واقع کلمه کابینت ام دی اف یک اصطلاح بسیار گسترده است، اما تمام کابینت های مدرن از ام دی اف ساخته شده اند و فقط در رنگ ها و طرح های مختلف با درجه بندی کیفیت تولید می شوند.

خرید کابینت ام دی اف + راهنمای خرید کابینت ام دی اف

جدیدترین مدل های کابینت ام دی اف شامل کابینت های پولیش، کابینت ممبران (وکیوم)، کابینت های گلاس و کابینت های مدرن دو رنگ می باشد که همگی بسیار پرطرفدار بوده و جزو پرفروش ترین محصولات تمامی سازندگان کابینت ام دی اف می باشند.

کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده

کابینت آشپزخانه ام دی اف که عمدتاً برای آشپزخانه های سبک مدرن استفاده می شود، زمانی که اتاق به سادگی طراحی شود ظرافت بیشتری به آن می بخشد. یک کابینت ام دی اف ساده به سبک مدرن می تواند جذابیت زیادی به آشپزخانه ببخشد، زیرا امروزه کابینت آشپزخانه یک ترند است و رنگ های روشن کابینت ام دی اف طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. یک کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده باعث می شود اتاق بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی باشد. کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده را می توان در دو روکش مات و براق یا براق طراحی و اجرا کرد.

طراحی آشپزخانه کوچک با کابینت ام دی اف

احتمالا بسیاری از شما که تا کنون با ما بوده اید، آشپزخانه کوچکی دارید و نگران این هستید که در فضای محدود خود نتوانید به سبک دلخواه خود برسید. در واقع محدودیت فضا بزرگترین مشکلی است که طراحان با آن روبرو هستند و این واقعیت که فضای کافی در آشپزخانه برای ماشین، گاز و یخچال وجود ندارد همیشه طراحان و صاحبان خانه را آزار می دهد. در این موارد باید از کوچکترین اتاق ها حداکثر استفاده را کرد.

به لطف پیشرفت تکنولوژی و لوازم جانبی، اکنون مشکلات فضاهای محدود تا حد زیادی حل شده است. حتی در صورت امکان، می توان از فضای آشپزخانه به سمت پذیرایی پیش رفت تا تمام وسایل لازم در آشپزخانه جا بیفتد و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد.

در مجموع باید بگویم: اگر آشپزخانه کوچکی دارید و نگران این هستید که وسایلتان در آشپزخانه جا نشوند، اصلا نگران نباشید، کار را به طراحان حرفه ای کابین های مدرن بسپارید تا همه جا در دسترس باشد. می تواند کارآمد استفاده شود. مراقب باشید برای طراحی سه بعدی طراحان ما هزینه ای نخواهید پرداخت و به قول معروف امتحانش ضرری ندارد…

کابینت ام دی اف دو رنگ

بهترین رنگ برای کابینت ام دی اف
کابینت های زیبا در فرمت های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک که در هزاران رنگ و طرح جذاب در نمایشگاه های کابینت مشاهده می کنید همگی از کابینت های ام دی اف در اشکال متنوع هستند. اما در این بین اگر بخواهیم به بهترین رنگ کابینت ام دی اف نگاهی داشته باشیم می توان به چند رنگ جذاب اشاره کرد.

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با این رنگ های محبوب و پرفروش آشنا کنیم. امروزه رنگ سفید محبوب ترین و پرفروش ترین محصول در بین محصولات مختلف کلاسیک و مدرن است. در واقع در سبک مدرن، ویترین سفید پرطرفدارترین رنگ و در سبک کابینت کلاسیک، رنگ سفید بیشترین درخواست مشتریان است.

کابینت ام دی اف سفید

در ابتدا می خواهیم در مورد کابینت ام دی اف سفید صحبت کنیم و مزایا و معایب این رنگ را به شما بگوییم. رنگ سفید احساس تمیزی می دهد و به راحتی تمیز می شود. کابینت براق سفید نور طبیعی محیط را منعکس می کند که باعث می شود نور در فضای آشپزخانه به درستی منعکس شود و آشپزخانه شما را روشن تر کند.

رنگ سفید همچنین این مزیت را دارد که فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد. یکی دیگر از مزیت های رنگ سفید، ترکیب رنگ ها با رنگ های متضاد و تشکیل یک کابینت دو رنگ مدرن است. در این سبک کابینت معمولا رنگ سفید به عنوان زمینه و رنگ اصلی انتخاب می شود. در زیر به چند کابینت مدرن دو رنگ نگاه می کنیم.

کابینت ام دی اف طلایی سفید

یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ ها، ترکیب رنگ سفید و طلایی است. این ترکیب رنگ بسیار محبوب است و بیشتر در سبک های کلاسیک استفاده می شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید رنگ کابینت سفید است و ستون ها و گل های منبت کاری شده با رنگ طلایی جذاب ساخته شده اند. در سبک کابینت مدرن امکان ترکیب رنگ سفید طلایی وجود دارد و این ترکیب بسیار جذاب و دیدنی می شود.

در انتخاب کابینت سفید و طلایی برای آشپزخانه خود باید به این نکته توجه کنید که بهتر است از ترکیب رنگی که در سایر قسمت های خانه نیز استفاده می شود استفاده کنید تا زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما دو چندان شود.

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

کابینت ام دی اف سفید و قهوه ای یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های کابینت آشپزخانه می باشد. این سبک یکی از سه محصول پرفروش شرکت آرکوچوب در سال 1400 بود.این سبک کابینت معمولا از رنگ های سفید و قهوه ای براق استفاده می کند. به طوری که زمینه و رنگ اصلی سفید و رنگ قهوه ای به عنوان رنگ مکمل و فرعی استفاده می شود. کابینت سفید و قهوه ای انتخاب هوشمندانه ای است، اما ترکیب این دو رنگ شیک سال ها امتحان خود را پس داده است.

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای با روکش چوب

اگر به تصویر بالا دقت کنید متوجه می شوید که چرا می گوییم انتخاب این دو رنگ بسیار هوشمندانه است. زیرا اگر به رنگ های دیگر مبلمان یک خانه نگاه کنید پر از چیزهای سفید یا قهوه ای هستند و اگر این دو رنگ را انتخاب کنید مشکلی برای تطبیق دکوراسیون آشپزخانه با مبلمان و سایر وسایل اتاق نشیمن نخواهید داشت. . .

کابینت ام دی اف سفید و مشکی

در کابینت های دو رنگ مدرن بهتر است از دو رنگ متضاد استفاده کنید. یکی از ترکیب رنگ هایی است که از آن خسته نمی شوید. پیشنهاد می کنم اگر می خواهید از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید حتما هم رنگ سفید و مشکی را از بین نمونه های شیشه ای و هم از طیف رنگ های براق انتخاب کنید! زیرا کیفیت عالی براقیت باعث می شود که وسایل شما به سرعت فرسوده نشوند و درخشش این سبک به شما کمک می کند که از وسایل خود خسته نشوید.

کابینت ام دی اف سفید و مشکی

اگر قصد خرید کابینت ام دی اف سیاه و سفید را دارید، توصیه می کنم رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی و زمینه انتخاب کنید زیرا نور محیط اطراف را منعکس می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، کابینت ام دی اف سفید به سبک مدرن بسیار جذاب و چشم نواز است.

کابینت ام دی اف براق

کابینت آشپزخانه براق ام دی اف را عمدتا مدل کابینت های براق می نامند. پانل های براق در رنگ های براق کاتالوگ گسترده ای دارند. البته قابل ذکر است که تم رنگی براق را می توان در سبک نئوکلاسیک مشاهده کرد که از رنگ جلا استفاده شده است.

از آنجایی که همه شما با کابینت هایگلاس آشنا هستید در این قسمت عکس کابینت هایگلاس را برای شما آماده کرده ایم تا با این محصول آشنا شوید. این سبک کابینت بسیار جدید است و از براق بودن کابینت های شیشه ای و حکاکی و ابزار درب کابینت ممبران الهام گرفته شده است. یکی دیگر از مزایای کابینت ام دی اف براق نظافت آسان و راحت این مدل کابینت آشپزخانه می باشد.

کابینت ام دی اف مات

کابینت ام دی اف مات دارای طیف رنگی بسیار گسترده بوده و توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می شود. جدیدترین رنگ های مات که بسیار زیبا و پرطرفدار هستند در طرح های شیشه ای موجود می باشد. این رنگ‌های مجلل و مدرن می‌توانند هر بانوی شیک پوشی را مجذوب خود کنند. رنگ سفید مات در الگوهای شیشه رنگ بسیار جذابی است، سفارشی سازی این مدل کابینت ام دی اف بسیار آسان است. 

این مدل کابینت دارای ابزارآلات و حکاکی هایی بر روی درها و نماهای خارجی است که زیبایی فضای داخلی شما را چند برابر می کند. کابینت های ام دی اف با طرح چوبی به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

کابینت بلند بهتر است یا ام دی اف؟

اگر قصد خرید کابینت را دارید و هنوز تصمیم نگرفته اید، در این قسمت با ما همراه باشید. شاید این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که کدام کابینت های شیشه ای یا کابینت های ام دی اف بهتر است؟ تمامی کابینت ها از ام دی اف خام ساخته شده اند و جنس روکش آن ها متفاوت است. وقتی از کابینت های براق صحبت می کنیم، دقیقاً می دانیم که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم زیرا محصولی شناخته شده است.

اما کابینت ام دی اف یک اصطلاح بسیار کلی است زیرا مواد اولیه تمام کابینت ها ام دی اف است و در سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و تولید می شوند. و از نظر قیمت تفاوت زیادی دارند. این تفاوت به دلیل متریال های متفاوت از نظر کیفیت طراحی و کنده کاری است که در سبک کلاسیک و کابینت های طرح چوب دیده ایم.

تفاوت کابینت ام دی اف و ملامینه

در تولید ام دی اف از خرده چوب و الیاف چوب، رزین و انواع چسب استفاده می شود. این مواد تحت فشار و دمای بالا فشرده شده و ام دی اف ایجاد می شود. تخته های ملامینه یکی از روکش های ام دی اف هستند که از پلاستیک سخت ساخته شده اند. ملامین از طریق پلیمریزاسیون به عنوان یک پلاستیک سخت و بادوام ایجاد می شود و دارای خواصی مانند مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش است.

وقتی صحبت از تفاوت کابینت ام دی اف و ملامینه می شود، وزن و تراکم دو عاملی هستند که بین تخته های ملامینه و ام دی اف تفاوت دارند. از آنجایی که تخته ملامینه از نئوپان ساخته شده است، وزن و چگالی کمتری دارد. علاوه بر این، تخته های ام دی اف عموماً در برابر فشار و خمش نسبت به تخته نئوپان مقاومت بیشتری دارند. یعنی مقاومت ام دی اف در این قسمت از تخته های ملامینه بیشتر است.

کابینت چوبی یا ام دی اف؟

ممکن است همچنان در انتخاب سبک کابینت آشپزخانه خود مردد باشید. در این شرایط باید ویژگی های سبک های مختلف کابینت را با هم مقایسه کنید و کابینت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. کابینت چوبی به منزل شما جلوه ای کلاسیک می دهد و حس گرما و صمیمیت را در محیط آشپزخانه ایجاد می کند. تاج ها و ستون های به کار رفته در کابینت تمام چوب ظاهری مجلل و مجلل ایجاد می کند. بنابراین توصیه می شود اگر آشپزخانه بزرگی دارید از کابینت های چوبی استفاده کنید تا زیبایی خانه خود را دوچندان کنید.

از طرفی کابینت به سبک مدرن که کابینت ام دی اف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، ساده و شیک به نظر می رسد و خانه شما را مرتب و مدرن جلوه می دهد. این کابینت یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های متوسط و کوچک است زیرا به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کند. با انتخاب کابینت ام دی اف مناسب می توانید آشپزخانه ای زیبا و بی نقص داشته باشید.

کدام کابینت به سبک مدرن برای آشپزخانه شما مناسب است؟

اگر طراحی داخلی شما مدرن است، در انتخاب کابینت های مدرن برای آشپزخانه خود تردید نکنید. با توجه به تنوع کابینت در این سبک، کدام کابینت برای شما مناسب است؟ در این زمینه باید به مواردی مانند ابعاد آشپزخانه، میزان نور موجود در آن و همچنین رنگ دیوارها، کف و سایر اجزای آشپزخانه توجه کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، کابینت های براق روشن در یک آشپزخانه کوچک و کم نور، اتاق را وسیع تر و روشن تر نشان می دهد. اما اگر آشپزخانه شما بزرگ است می توانید از کابینت های مات مانند کابینت فرامید و ام دی اف با رنگ های تیره استفاده کنید.

ترکیب دو رنگ متضاد برای کابینت نیز اعتدال را تضمین می کند و فضای دلپذیری را ایجاد می کند. از محبوب ترین ترکیب رنگ ها می توان به کابینت های سیاه و سفید و کابینت های قهوه ای کرم اشاره کرد.

طراحی کابینت ام دی اف

با توجه به امکانات کابینت و ماشین آلات پیشرفته و پشتیبانی صنعتگران مجرب، امکان ساخت و تولید انواع سبک کابینت با هر متریالی در این مجموعه وجود دارد و تیم حرفه ای دپارتمان طراحی نیز با بهره گیری از دانش علمی و نرم افزارهای روز به مشتریان کمک می کند. تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

کارشناسان دپارتمان طراحی ما به بررسی اولیه فضاهای عملیاتی و در دسترس مورد نیاز شما می پردازند و با مشتریان محترم در تعامل هستند تا نظرات آنها را در زمینه امکان سنجی و استفاده حداکثری از این فضاها نسبت به استاندارد اصلی به دست آورند. طراحی، اقدام و تاییدش کن. به شما ارائه می شود و سپس با درج و اعمال تغییرات اضافی، نقشه طراحی شده نهایی کار در محیطی سه بعدی ترسیم و در اختیار شما قرار می گیرد. پس از تایید شما، این طرح به عنوان پیوست اصلی قرارداد جهت ادامه مراحل کار به واحد طراحی و تولید ارائه می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *