وبلاگ

خرید کابینت ام دی اف | بدون واسطه از تولیدی

خرید کابینت ام دی اف | بدون واسطه از تولیدی

 

خرید کابینت ام دی اف | بدون واسطه از تولیدی : اثاثه یا لوازم داخلی یکی از مهم ترین تصمیمات طراحی داخلی برای هر خانه ای است. آشپزخانه کمد یا قفسه ای است که می توان از آن برای کارهای مختلف در آشپزخانه استفاده کرد. طراحی کابینت آشپزخانه باید به گونه ای باشد که بتواند به تمام وسایل آشپزخانه دسترسی داشته باشد و فضای مناسبی داشته باشد. اگر قصد خرید سینک آشپزخانه را دارید و خود را برای یک تغییر شدید آماده می کنید. بهتر است در هنگام تجهیز دکوراسیون آشپزخانه انواع کابینت ها را بشناسید. پس با ما همراه باشید

برای خرید کابینت ام دی اف می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مبلمان، کابینت‌سازی یا فروشگاه‌های متخصص در ارائه کابینت‌های ام دی اف مراجعه کنید. همچنین، از طریق اینترنت می‌توانید به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند آرکوچوب که به فروش کابینت ام دی اف می‌پردازند، مراجعه کنید و محصولات مختلف را مقایسه نمایید. قبل از خرید، به ویژگی‌ها، کیفیت ساخت، طراحی و ابعاد کابینت ام دی اف دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که با نیازهای شما سازگار است. همچنین، از قیمت و شرایط فروش نیز آگاه شوید تا تصمیم خریدی بهتر بگیرید.

سفارش کابینت آشپزخانه 

به طور کلی کابینت به سه نوع مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک تقسیم می شود. کابینت مدرن یک نوع کابینت ساده است و کابینت کلاسیک از همه جالبتر است. همچنین کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از این دو است. هنگام طراحی آشپزخانه، سلیقه شما بیش از هر چیز دیگری مهم است. کابینت ها به هر سبک و رنگی که دوست دارید ساخته و پرداخته می شوند. 

به طور کلی کابینت به سه نوع مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک تقسیم می شود. کابینت مدرن یک نوع کابینت ساده است و کابینت کلاسیک از همه جالبتر است. همچنین کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از این دو است. هنگام طراحی آشپزخانه، سلیقه شما بیش از هر چیز دیگری مهم است. کابینت ها به هر سبک و رنگی که دوست دارید ساخته و پرداخته می شوند. 

کابینت ها نقش موثری در زیباسازی آشپزخانه دارند. برای آشپزخانه امروزی که اغلب مساحت کوچکی دارد، کابینت هایگلاس بهترین و زیباترین کابینت محسوب می شود. این نوع کابینت ها به دلیل ظاهری درخشان جذاب هستند و همچنین فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهند. فرآیند نمایش سفارش در بسیاری از شرکت های تولید کابینت انجام می شود، اما انتخاب بین ویترین ها نیاز به دقت و توجه دارد.

برای اندازه گیری طول نمایشگر توصیه می شود نمونه این سازنده را بررسی کرده و نمایشگری را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. صفحه نمایش دارای رنگ های بسیار متنوعی است که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. 

پولیش کابینت 

مبلمان براق جزء گروه مبلمان نئوکلاسیک هستند و می توانند براق یا مات باشند. رایج ترین رنگ برای سفارش کابینت های پولیش سفید است. این رنگ فضا را باز و زیبا می کند و طرفداران زیادی دارد. یک کابینت براق می تواند محکم باشد و اگر به آن فشار وارد شود نمی شکند. از آنجایی که این سقف ها با رنگ پوشانده شده اند، مقاومت آنها در برابر آب نیز زیاد است و آب به سقف لعابدار نفوذ نمی کند.

علاوه بر این، این کابینت ها ضد خش و ضد ضربه هستند، بنابراین لازم نیست نگران برخورد اشیا با آنها باشید. اگر می خواهید آشپزخانه ای زیبا و مدرن داشته باشید، به سفارش کابینت های روشن فکر کنید. 

کابینت ممبران 

ممبران یا فضای باز کابینتی است که با عایق پی وی سی پوشانده شده است. این روکش پی وی سی را می توان به انواع مواد کابینت مانند چوب، ام دی اف یا نئوپان چسباند. طراحی کابینت های چرمی ارزان تر از سایر کابینت های کلاسیک است. تنوع سبک این کابینت ها بسیار زیاد است و با توجه به سلیقه شما قابل سفارش است. روکش کابینت چرمی بسته به طرح انتخابی مشتری می تواند نازک یا ضخیم باشد.

محصولات آرکوچوب

کابینت (2)

غرفه های نمایشگاهی (2)

درب ورودی (1)

کابینت پوستی جلوه خاصی را در آشپزخانه ای به سبک کلاسیک ایجاد می کند که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. روکش چرمی اگر با مواد خوب و چسب مرغوب تولید و ساخته شده باشد، سال ها برای شما کار خواهد کرد. 

ساخت کابینت ام دی اف 

ام دی اف متداول ترین متریال مورد استفاده در کابینت است و جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی می باشد. این گیاه پتانسیل بالایی دارد و به دلیل ارزش خوب آن مورد قدردانی قرار می گیرد. پانل های ام دی اف به مرور زمان تاب نمی خورد و خم نمی شود و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. کابینت ام دی اف به دلیل ارزشی که دارد بیشتر از سایر انواع کابینت سفارش داده می شود. این اتاق ها به راحتی با پارچه تمیز می شوند. فقط باید مراقب هر گونه آب روی آن باشید و سریع آن را تمیز کنید تا خیس نشود.

برای بسیاری از افراد یکی از فاکتورهای مهم در هنگام سفارش کابینت قیمت آن است. قیمت پایین و کیفیت بالا یکی از دلایل اصلی محبوبیت خانه های ام دی اف شده است. این مبلمان را می توان در سبک های مختلف مانند شیشه ای مرغوب، ملامینه و فوق برجسته عرضه کرد.

لیست قیمت کابینت 

برای اطلاع از ساختار قیمت کابینت، باید در مورد این حوزه اطلاعات بیشتری کسب کنید. نحوه تعیین قیمت کابینت مشکل دار. از جمله عواملی هستند که قیمت یک اتاق را تعیین می کنند. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کابینت متریال استفاده شده است. این کابینت ها معمولاً از چوب طبیعی ساخته می شوند، بنابراین نسبت به کابینت های ساخته شده از چوب مهندسی شده مانند ام دی اف قیمت بیشتری دارند.

جدول قیمت انواع کابینت
آخرین بروزرسانی توسط آرکوچوب ۱۴۰۲/۱۱/۶

دریافت قیمت دقیق
نوع کابینت حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان) توضیحات
قیمت نئوپان روکش ملامینه 4,000,000 5,000,000 بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه
قیمت کابینت ام‌دی‌اف ایرانی 4,000,000 5,800,000 ورق ام دی اف ایرانی
قیمت کابینت ام‌دی‌اف خارجی 4,500,000 7,000,000 ورق ام دی اف خارجی
قیمت کابینت هایگلاس ایرانی 5,500,000 7,000,000 ورق هایگلاس ایرانی
قیمت کابینت هایگلاس خارجی 6,000,000 9,000,000 ورق هایگلاس خارجی عمدتاً ساخت ترکیه (AGT)
قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی 6,500,000 9,000,000  
قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی 7,000,000 10,000,000  
قیمت کابینت ممبران (وکیوم) 7,000,000 9,000,000 بستگی زیاد به طرح و شرکتی یا کارگاهی بودنِ ورق دارد
قیمت کابینت پولیشی (و انزو) 9,000,000 14,000,000  
قیمت  ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان 7,500,000 11,000,000  
قیمت کابینت چوبی-روکش 9,500,000 15,000,000 بستگی زیاد به طرح و رنگ دارد
قیمت کابینت چوبی-تمام چوب 16,000,000 25,000,000 بستگی به نوع و میزان مصرف چوب و رنگ دارد
قیمت کابینت پی وی سی (PVC) 5,500,000 7,500,000  
قیمت کابینت فلزی- گالوانیزه 4,000,000 5,500,000  
قیمت کابینت فلزی – استیل 7,000,000 8,500,000  

طراحی یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت مبلمان است. ساختمان هایی با طرح ها و الگوهای پیچیده بسیار دشوارتر و زمان بر هستند. علاوه بر همه اینها، اندازه آشپزخانه تعیین می کند که به چند فوت کابینت نیاز دارید. همه این موارد از نظر قیمت مبلمان ارزیابی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ناوین کابین تماس بگیرید. 

کابینت آشپزخانه 

مبلمان از گذشته تا به امروز نقش مهمی را ایفا کرده است و افراد در هر زمانی برای نگهداری وسایل خود به کمد یا کمد نیاز دارند. دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی و زیبایی کل فضای خانه دارد. پر استفاده ترین و مطمئنا زیباترین قسمت هر خانه آشپزخانه آن است.

کابینت آشپزخانه ابزار اصلی ایجاد این علاقه است. زیرا فضای دیوار را می پوشاند. بنابراین باید علاقه زیادی به خرید کابینت آشپزخانه داشته باشید. هنگام خرید کابینت آشپزخانه به تمام دکوراسیون منزل خود توجه کنید. برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما قدیمی و سنتی است، کابینت های چوبی و آنتیک سفارش دهید و اگر خانه مدرنی دارید از جعبه ای مانند شیشه های بلند و ام دی اف استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه ابزار اصلی ایجاد این علاقه است. زیرا فضای دیوار را می پوشاند. بنابراین، شما باید علاقه مند به خرید آشپزخانه باشید. هنگام خرید کابینت آشپزخانه به تمام عناصر تزئینی خانه خود توجه کنید. برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما قدیمی و سنتی است، یک خانه چوبی و آنتیک سفارش دهید و اگر خانه مدرنی دارید از جعبه ای مانند شیشه بلند و ام دی اف استفاده کنید.


برای سفارش ساخت کابینت خود ابتدا باید بودجه مورد نیاز آن را تعیین کنید. اگر آشپزخانه و دکوراسیون کلاسیک را دوست دارید بدانید که هزینه سفارش مبلمان کلاسیک بیشتر از مبلمان مدرن و نئوکلاسیک خواهد بود. پس از آن، انواع مختلف کابینت آشپزخانه را بررسی کنید تا کابینت مورد علاقه خود را پیدا کنید. شما می توانید با تماس با کابینت ساز کابینت خود را سفارش دهید.

سیستم کابینت نئوکلاسیک 

کابینت نئوکلاسیک نسخه مدرن کابینت کلاسیک است. این خانه ها طرح های مختلفی دارند و اغلب برای خانه هایی با متراژ بزرگ استفاده می شوند. ستون های سنگ مقبره به دلیل ارائه مبلمان نئوکلاسیک و جزئیاتی مانند تاج مبلمان، نیاز به فضایی برای اجرای آن دارند، اگرچه در بسیاری از خانه های کوچک نیز از این نوع مبلمان استفاده می شود، اما زیبایی آن را در خانه های بزرگ می توان دید.

می توانید از ساده ترین شکل این مبلمان برای یک آشپزخانه کوچک استفاده کنید. این نوع کابینت مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به زیبایی زیبا، استحکام و دوام بالا اشاره کرد. 

خرید کابینت ام دی اف | بدون واسطه از تولیدی

کابینت را آنلاین سفارش دهید 

برای انتخاب نوع کابینت خود باید نوع کابینت را بررسی کنید و ویژگی های هر کدام را بدانید. هر کدام از کابینت ها طرحی دارند که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. اگر تصمیم خود را در مورد نوع کابینت آشپزخانه گرفته اید و نوع مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، می توانید سفارش کابینت را به صورت آنلاین اعمال کنید. در این صورت باید در سایت ثبت نام کنید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و مراحل آنلاین را طی کنند.

به خاطر داشته باشید که با حذف خرده فروشان و واسطه ها، می توانید مستقیماً از کابینت سازان سفارش دهید. در این صورت از بابت کیفیت مبلمان احساس راحتی خواهید کرد و قیمت مبلمان مقرون به صرفه تر خواهد بود. از سوی دیگر، تمام کابینت های سفارشی با توجه به جزئیات تولید می شوند و هر کابینت قبل از نصب بررسی می شود تا بالاترین استانداردها را رعایت کند.

کابینت امروزه نه تنها مکانی برای نگهداری ظروف و ظروف آشپزخانه است، بلکه جزء مهمی از محیط آشپزخانه نیز محسوب می شود. کابینت ها بخش مهمی از هر آشپزخانه ای هستند و در نظم بخشیدن به آشپزخانه بسیار موثر هستند. سبک آشپزخانه باید با توجه به دکوراسیون کلی خانه انتخاب شود تا هماهنگی با محیط داشته باشد. پس برای تهیه کمد در تهران کابینتی را انتخاب کنید که نیاز و خواسته شما را در نظر بگیرد. در این صورت یک شرکت خوب تولید کننده کابینت با تجهیزات مدرن و باکیفیت کار می کند و از طرفی ساختمان های جذاب و راحت را برای آشپزخانه طراحی و ایجاد می کند. 

مبلمان یکی از مهمترین عناصر در طراحی مبلمان آشپزخانه است که انتخاب نوع و سبک آن و همچنین برند کارخانه بسیار مهم است. بسیاری از افراد در شرکت های بزرگ و شناخته شده کار می کنند و نمی توانند با مشکلات و توهین های کارگران خانگی مقابله کنند. دفاتر شرکت با استفاده از مواد مختلف و به اشکال مختلف تهیه می شوند. یکی از موارد مهم در سفارش یک شرکت این است که این محصولات دارای قطعات مختلف و از نظر ساختاری ثابت هستند و تجهیزات شرکت دارای استاندارد و ضوابط می باشد.

بخشی از نمونه کارها

سبک کابینت مدرن 

ممکن است طرح های بسیار شیک و کلاسیک را برای طراحی کابینت آشپزخانه دوست داشته باشید یا خانه های ساده و شیک را دوست داشته باشید. کابینت های معاصر سبک جدیدی در دکوراسیون آشپزخانه هستند و طراحی آنها برعکس کابینت های کلاسیک است. در کابینت مدرن، سادگی بیش از هر چیز دیگری خود را نشان می دهد. حتی در برخی موارد این کابینت ها به گونه ای طراحی می شوند که شبیه دیوارهای آشپزخانه به نظر می رسند. انواع رنگ ها و انواع ملحفه در این خانه مرغوب موجود است و هر نوع خانه مدرنی را می توان بنا به سلیقه خود سفارش داد.

کابینت های مدرن آشپزخانه معمولا از کف تا سقف هستند و دسته ای ندارند. طراحی کابینت مدرن یک گزینه عالی برای آشپزخانه های کوچک بدون نور است. زیرا در این صورت فرصتی است که به خوبی از آن استفاده می شود و آشپزخانه ای خواهید داشت که جلب توجه می کند.

نحوه محاسبه قیمت هر متر مربع کابینت ام دی اف

برای محاسبه قیمت کابینت به عنوان کابینت زمینی و دیواری در نظر گرفته شده و بر اساس طول محاسبه می شود. اکنون 60 درصد از هر متر طول را کابینت های پایه و 40 درصد را کابینت های دیواری تشکیل می دهند.

کابینت طبقه
ابعاد استاندارد برای کابینت پایه 55 سانتی متر عمق و 72 سانتی متر ارتفاع است. در صورتی که ابعاد واحدهای کف از این استاندارد بیشتر نباشد ضریب یک محاسبه می شود و قیمت کابینت بر اساس طول محاسبه می شود که علاوه بر هزینه این درب ورودی و سایر جزئیات می باشد.

کابینت های روی زمین و سوپرمارکت ها که معمولاً عمقی بیش از 55 سانتی متر و ارتفاعی در حدود 240 سانتی متر دارند، کابینت پایه محسوب می شوند و با استفاده از ضریب کابینت های پایه محاسبه می شوند.

کمد لباس
ابعاد استاندارد کمد دیواری 30 سانتی متر عمق و 75 سانتی متر ارتفاع می باشد. برای کابینت دیواری اگر ابعاد کابینت بالایی از این استاندارد بیشتر نباشد ضریب یک در نظر گرفته می شود و قیمت کابینت بر اساس طول محاسبه می شود یعنی بدون احتساب هزینه درب ورودی و غیره. جزئیات. کابینت های تزئینی با عمق کمتر از 55 سانتی متر در این گروه قرار می گیرند.

نحوه محاسبه قیمت کابینت غیر استاندارد
کابینت های زمینی که معمولا به صورت کمد، فر و سوپرمارکت استفاده می شوند به دلیل تغییر ابعاد با ضریب سه محاسبه می شوند.

مزایای کابینت ام دی اف

استحکام و مقاومت بالا

کابینت های ساخته شده از هسته ام دی اف به دلیل داشتن هسته فشرده از استحکام، دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند بار بالای ظروف قرار داده شده در داخل آن را تحمل کنند. بر خلاف انواع کابینت مانند کابینت های فلزی، کابینت های ام دی اف در معرض فرسایش و خمیدگی به مرور زمان نیستند و یکی از بهترین گزینه های خرید می باشند.

عمر طولانی

کابینت ساخته شده از پنل ام دی اف عمر مفید بسیار بالایی دارد و به مرور زمان فرسوده نمی شود و کیفیت آن را از دست نمی دهد و حتی اگر کابینت در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد.

تمیز کردن آسان

تمیز کردن کابینت های ام دی اف راحت تر از کابینت های چوبی طبیعی و کابینت های فلزی است. می توانید کابینت ام دی اف را با دستمال مرطوب بدون مشکل خاصی تمیز کنید. آنها را در مقابل آب قرار دهید، در غیر این صورت بشقاب به سرعت متورم و پوسیده می شود. چوب ام دی اف رطوبت و آب را تحمل نمی کند.

قیمت ارزان تر

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کابینت ام دی اف نه تنها کیفیت بالای آنها بلکه قیمت مقرون به صرفه آنهاست. با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم بالا، قیمت یکی از عوامل مهم برای هر خریدار کابینت در ایران است. کابینت ام دی اف ارزش این قیمت را دارد و به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و به صرفه ای برای خرید دارد.

تنوع رنگ و طرح

در واقع کابینت ام دی اف یک دسته کلی است و انواع کابینت های موجود در بازار اعم از کابینت ممبران، کابینت نئوکلاسیک، کابینت گلاس و … نیز در این دسته قرار می گیرند. یکی از مزیت های کابینت ام دی اف تنوع رنگی آن است که بر اساس رنگ های مختلف بسته به سلیقه مخاطب قابل اجرا می باشد.

ابزار ساده

یکی از عواملی که باعث محبوبیت فزاینده چوب ام دی اف شده است، سهولت پردازش آن است. اهمیت ابزارهای برش در این است که تخته ام دی اف به راحتی برش می خورد و نجار به راحتی می تواند ابعاد مورد نظر را بسازد. این کار دست طراح کابینت را باز می کند و مشتری نیز می تواند کابینت آشپزخانه را در هر اندازه ای که می خواهد سفارش دهد.

عایق صدا و حرارت

پانل های ام دی اف از عبور صدا و حرارت جلوگیری می کند و عایق صوتی بسیار خوبی محسوب می شود، این نیز یکی از معیارهای اصلی خریداران است.

مشاوره و بازدید رایگان توسط کارشناسان مجرب تلفن: 09031816936

معایب کابینت ام دی اف

حساسیت به مواد شیمیایی

تخته ام دی اف و همچنین پوشش های مختلف اعمال شده بر روی آن مانند شیشه و پی وی سی به مواد شیمیایی و پاک کننده حساس بوده و در مواجهه با این مواد پوسیده و خورده می شوند.

حساسیت به رطوبت و گرما

تخته های ام دی اف به سختی رطوبت را تحمل می کنند و اگر رطوبت بسیار زیاد باشد یا تخته مستقیماً با آب تماس پیدا کند، به سرعت متورم می شود. اگر برای آشپزخانه خود کابینت ام دی اف سفارش داده اید، باید این را بدانید. کابینت ام دی اف به هیچ وجه نباید در معرض رطوبت و گرمای زیاد قرار گیرد.

عدم قابلیت تعمیر

در برخی موارد، اگر کابینت ام دی اف آشپزخانه به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد یا رطوبت زیاد فرسوده شود و به دلیل چسباندن روکش با چسب به بدنه، روکش از بدنه جدا شود، ممکن است رویه آن از کار بیفتد و کل آن تعمیر شود. واحد نیاز به تعویض دارد یکی از مشکلات اصلی کابینت ام دی اف غیر قابل تعمیر بودن آن است.

اتصالات سست در طول زمان

اتصالات و اتصالات مورد استفاده در کابینت ام دی اف ممکن است به مرور زمان شل شده و اتصالات از یکدیگر جدا شوند. به همین دلیل است که لازم است کابینت ام دی اف خود را از محلی که در زمینه ساخت کابینت ام دی اف فعالیت می کند تهیه کنید. F مرجع کیفیت است و کابینت های باکیفیت را به مشتریان تحویل می دهد.

کابینت بازار به عنوان مرجع سفارشی سازی کابینت در کشور با تیمی مجرب و حرفه ای در کنار شماست تا آنچه شایسته شماست به شما ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی 

کابینت ام دی اف در واقع به معنای طیف وسیعی از کابینت هایی است که هسته آن از چوب ام دی اف ساخته شده است. با توجه به اینکه تخته ام دی اف به گونه ای طراحی شده است که با انواع پوشش ها و سایر متریال ها سازگاری دارد، تنوع کابینت های DF زیاد است و انواع کابینت با روکش های متفاوت اما با هسته MDF رایج در بازار وجود دارد. بنابراین شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از این کابینت ها را انتخاب کنید که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند به عنوان مثال ممبران کابینت از روکش پی وی سی استفاده می کند و کابینت ها از پلکسی گلاس ساخته شده اند و این دو متریال هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

در این مقاله همچنین متوجه شدیم که کابینت ساخته شده با تخته ام دی اف خارجی نسبت به کابینت با تخته ام دی اف ایرانی گرانتر و همچنین کیفیت بهتری دارد و بهترین برند تولید کننده تخته ام دی اف در دنیا مارک AGT ترکیه است که می توانید آن را پیدا کنید. در صفحه ویترین ها AGT درباره این برند بیشتر بدانید.

و در پایان لازم به ذکر است که جدای از فاکتورهایی که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم، اگر کابینت ام دی اف خود را به پیمانکار مطمئن سفارش ندهید، یکی دیگر از عوامل مهم و موثر در خرید کابینت، پیمانکار کابینت است. . ، ممکن است کیفیت کابینتی که به شما تحویل داده شود پایین باشد، متاسفانه دیده شده که برخی از پیمانکاران برای ساخت کابینت از تخته ام دی اف ایرانی استفاده می کنند و برای افزایش حاشیه سود از مشتری تخته ام دی اف خارجی دریافت می کنند. . . برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است از اپراتورهای مجرب و قابل اعتماد بازار به عنوان مثال مجموعه آرکوچوب کمک بگیرید.

آرکوچوب با توجه به بودجه و سلیقه شما بهترین کابینت ممکن و با کیفیت را با نازلترین قیمت ممکن در بازار طراحی و نصب می کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول :

امتیاز کابینت ام دی اف نسب به لترون چیست ؟

مقاومت در برابر رطوبت و فشار است

مزیت کابینت ام دی اف چیست؟

دوام بالا زیبایی طرح تنوع در رنگ بندی و متریال امکان برش کاری و قیمت مناسب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *